Tron Kjetil
Drammen, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 30. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Kim Engan S, General ManagerQuality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. des. 2018
Hei Tkoool.
Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å dele dine inntrykk med oss.
Jeg er glad for å se at du fikk et godt førsteinntrykk og at personalet tok godt vare på deg :-)
Så er jeg lei meg for at rommet du fikk ikke svarte til forventningene denne gangen. Vi vedlikeholder og renoverer våre rom og fellesarealer fortløpende basert på tilbakemeldingene fra våre gjester. Din tilbakemelding er derfor av stor verdi for oss.
Vi håper at du snart besøker oss igjen og be gjerne om å få se på en av våre andre romtyper. Kanskje et oppgradert rom med egen kaffemaskin kan være noe?

Lobby view
Restaurant
329.6 km fra Quality Airport Hotel Værnes
Se flere hoteller i Stjørdal
Anmeldt 8. oktober 2018

Et hotell med glimrende beliggenhet i sentrum av Sjørdal. Fredelig atmosfære og god frokost. Godt renhold. Kunne vært litt mer utsmykkede rom for å gjøre det koseligere. savnet kjøleskap på rommet for å holde drikke/snacks kaldt. Veldig trivelig personale fra A til Å som gav god service.

Romtips: Fredelig helt øverst i 5. etasje
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, KarlE297
Kim Engan S, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei KarlE297.
Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss en vurdering.
Vi blir veldig glade når vi ser at du likte hotellet vårt og er fornøyd med oppholdet.
Så håper vi at du snart kommer tilbake.

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Skuffende hotell. Det var iskaldt på badet, og når badet da har flisgulv,var det umulig å stå der inne uten sko.
Frokosten var ikke noe å skryte av,og at man heller ikke kan nyte en litt senere frokost når det er helg, har jeg aldri opplevd på hotell før. Dette er 2 viktige trivselsfaktorer når man bor på hotell. Rett og slett elendig.

Takk, Guro S
Kim Engan S, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Hei Guro.

Tusen takk for besøket og for din tilbakemelding.
Her ser det ut til at høsten har tatt oss litt på sengen og at vi ikke har fått justert inn temperaturene skikkelig etter en lang og varm sommer. Det skal vi få fikset.
Så serverer vi gjerne litt frokost på rommet til deg om du ønsker å spise frokost litt senere neste gang du besøker oss.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Flott og moderne hotellrom med lite støy. God service i resepsjonen og i restauranten. Rent og pent! Trekk for maten - kjedelig frokost og meget dårlig kaffe. Lunsj og middag standard fra 80 og 90 tallet- men mer fokus og kvalitet her snakker full pott

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, bj_rnw919
Kim Engan S, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei Bjørn.
Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss en review.
Vi elsker tilbakemeldinger som gjør det mulig for oss å forbedre oss og vi går for full pott neste gang :-)
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 23. august 2018

Jeg besøkte hoteller i forbindelse med kurs på Nord Universitet, hadde tre overnattinger. Frokosten er god og betjeningen hyggelig. Rommene er av grei standard, det kunne med fordel vært varme i flisene på badet, og dusjen kunne hatt dusjdør Når dusjen brukes, spruter det over hele badet.

• Reisetype: Reiste alene
1  Takk, paalfossan
Kim Engan S, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Kjære Paal.

Tusen takk for at du valgte å overnatte hos oss i forbindelse med kurset ditt og for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser.
Det er fint å se at du likte frokosten vår og at personalet vårt tok godt hånd om deg.

Så skal vi se på varmen i badegulvet og dusjløsningen på rommet du bodde på. Tusen takk for at du gir oss beskjed om dette.
Vi håper at du snart besøker oss igjen og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Quality infrir igjen. Profesjonell og meget hyggelig personale. Kommer alltid sent på kvelden når vi reiser, og vi får all oppvartning vi måtte ønske. Frokosten er i særklasse på disse Trøndelagshotellene. Rent og ryddig, ingen problemer med parkering. Både på gateplan, der vi fikk utlevert parkeringskive, eller hotellets egen parkering.

Takk, lineb163
Kim Engan S, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei Line.
Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss i Quality igjen og for at du tok deg tid til å dele dine inntrykk med oss og andre reisende. Vi blir veldig glade når vi ser at dere hadde en fint opphold og håper at dere snart besøker oss igjen.
Fortsatt god sommer :-)