Norwegian advisor
Hammerfest, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 3. juli 2020via mobile enheter
Kim Engan Strand, General ManagerQuality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. juli 2020
Hei 727runeg.

Tusen takk for besøket og for tilbakemeldingen.

Så flott at dere liker hotellet vårt og er fornøyde med oppholdet samt følte dere trygge og godt ivaretatt underveis.

Det er vi veldig glade for å lese og så håper vi at dere snart besøker oss igjen.

Fortsatt riktig god sommer :)

Kim/Team Værnes
Restaurant
329.6 km fra Quality Airport Hotel Værnes
Se flere hoteller i Stjørdal
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette hotellet som en av de få på Stjørdal hadde aircondition nevnt som fasilitet på sin hjemmeside vis Choice.no, det var mye av grunnen til at jeg valgte dette.

Jeg kan love dere at den airconditionen den eksisterer ikke, selv ikke de som jobber det hadde hørt, eller sett snurten av den noen gang.

Jeg jobbet netter, og skulle da prøve å sove her på dagtid, samtidig som utetemperatur passerte 30grader og sola steikte.

Nattevakten tok dette seriøst og lovte å få fjernet aircondition fra lista over det som var fasiliteter ved hotellet.

Dette er nå over en uke siden, og det står fortsatt samtidig som rommene er glovarme.

Ærlighet varer lengst!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, patricka2
Kim Engan S, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Hei Patricka2.

Tusen takk for at du valgte å overnatte hos oss under ditt opphold i Stjørdal.

Det er svært beklagelig at det ligger feilaktig informasjon ute på våre hjemmesider og at dette ikke er blitt rettet opp allerede til tross for at du har varslet om feilen.

Saken er nå meldt videre slik at dette kan rettes så raskt som mulig.

Med vennlig hilsen
Kim Engan Strand
Direktør

Anmeldt 26. oktober 2019

Greie rom, ganske god seng.
Litt kaldt på rommet, men en fiffig detalj med en hyggelig hilsen på notstblokken.
Ganske bra frokost, veldig bra lunchbuffet, relativt dårlig middag.
Var der 2 netter, med 2 frokoster, 2 luncher, og 1 middag. Stort utvalg til frokost, enda større til lunch. Veldig bra varmretter til lunch. Middagen var mislykket. Tørr kylling, risotto som kunne blitt brukt som tapetlim, og kalde grønnsaker. Middagens høydepunkt var servitøren Victoria. Flott ung dame, med smil og treffende kommentarer på lur.

Takk, EgiltheViking
Frida S, Marketing coordinator på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2019

God mandag EgiltheViking!

Ser ut som at du stort sett har hatt den fint hos oss, eller "helt greit" som du nevner, hvor det var middagen som trakk ned. Ønsker å beklage middagsopplevelsen, da den slett ikke var slik den skal være hos oss og derfor dere ble kompensert for den. Godt å se at vår flinke Victoria fortsatt klarte å sette et smil om munnen på dere, og som du sier - hun har alltid en god kommentar på lur ;) Håper vi ser dere igjen og kan få rettet opp i inntrykket dere fikk under middagen og at vi kan levere like godt der som vi gjør på servicen vår :)

Håper du får en fin uke og velkommen igjen!

Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Bruker alltid dette hotellet ved transfer videre ut av landet. Hyggelig personale, rene rom, gode senger, godt utvalg i frokost, stille og koselig lobby, bar, god mat i restauranten; burgeren anbefales😉

Takk, Siw-IrenH
Frida S, Marketing coordinator på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

God morgen Siw-IrenH,
Først og fremst tusen takk for at du tok deg tid til å skrive slik en god tilbakemelding, aldri feil å starte mandagen med litt ros fra gjestene våre! Er så godt å se at du bruker å kose deg når du er hos oss og er helt enig med deg når det kommer til burgeren, kokkene vet virkelig hva de driver med! Håper du får en nydelig tur til det store utland, og at vi ser deg igjen på din neste reise. Have a safe flight :)

Anmeldt 7. oktober 2019

Har bodd på dette hotellet ved flere anledninger. Veldig god service på alle områder, god frokost og god mat man kan bestille på ala carte. Trives veldig godt på dette hotellet. Anbefaler det som overnattingssted på Stjørdal.

Takk, Sivk0610
Frida S, Marketing coordinator på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2019

God morgen Sivk0610,

Dette var gøy å lese! Tusen takk for at du tok deg tiden til å dele dine gode opplevelser her - det setter vi så stor pris på :) Velkommen igjen neste gang du besøker Stjørdal!

Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Å det var deilig og endelig kunne sjekke inn her nok engang. Dette er mitt favoritt hotell i Stjørdal både på privat gjennomreise eller som konferansehotell ifm jobb. Resepsjonen svikter aldri, alltid blide og informative og man gleder seg nesten til og komme inn og få ett vennlig hei og velkommen fra den eller de som er på jobb der. Rommene er fine og rene IG lukter friskt og rent. Etter en god natt søvn er det bare og glede seg til ett fantastisk frokost team som gjør det de kan for at vi kan nyte Norges beste hotell frokost. Gleder meg allerede til mitt neste opphold her i november, denne gang i jobbsammenheng. PS. Hunder får også overnatte her. Takk for ett flott opphold.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 79bredes
Kim Engan S, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Hei 79bredes.
Tusen takk for et nytt besøk og for din fantastiske tilbakemelding.
Vi elsker å se at dette er ditt favoritt hotell her i Stjørdal, at du har det bra hos oss og at du allerede gleder deg til å komme tilbake i november :-)
Det er denne følelsen vi ønsker at alle våre gjester skal ha etter at de har besøkt oss.
Ha det riktig godt så lenge så ses vi snart.
Med vennlig hilsen
Kim Engan Strand