Booking.comUSD 125
FindHotelUSD 128
Orbitz.comUSD 125
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Det bygges rundt hotellet, og det har det vært i flere år. Men når man jobber kl 01.30 , er det nok litt over grensen.
Hotellet er ellers svært godt rustet for Corona, og har tilsynelatende gode rutiner. Innsjekking gikk greit , også med hund. Gode senger og god enkel frokost. Lett å finne parkering, selv om hotellet ligger i sentrum.

Takk, 555runara
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Hei 555runara.
Tusen takk for at dere valgte å overnatte hos oss i år også og for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Det er veldig fint å se at dere er fornøyd med oppholdet og at dere opplevde våre Corona tiltak som gode.
Så er vi lei oss for at støy på natten trakk ned helhetsinntrykket denne gangen.
Stjørdal er en by i vekst og det pågår for tiden flere byggeprosjekter i byen. Det skal imidlertid normalt sett ikke forekomme byggearbeider på natten så dette skal vi undersøke nærmere.
Så håper vi at dere snart kommer tilbake igjen og ønsker fortsatt riktig god sommer.

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Praktisk beliggenhet hvis du har noen timer å slå i hjel.det ligger bar 5 min å gå fra kjøpesenter og sentrum. Flere restauranter er rett rundt hjørnet.
Rommene har god standard og er moderne. God frokost og hyggelig betjening.

1  Takk, Petter E
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Hei Petter.
Tusen takk for besøket og for din tilbakemelding.
Det er veldig fint å se at du er fornøyd med oppholdet og satte pris på både rom, frokost og personalet vårt.
Vi håper at du snart kommer tilbake og ønsker deg fortsatt riktig god sommer :)
Mvh
Kim/Team Værnes

Anmeldt 15. juni 2021

Hotellet er bra, men som jeg alltid sier "ikke spis middag på det hotellet du sover på" dette gjelder virkelig her. hvis ledelsen i dette konsernet hadde fått sett dette , så tror jeg dem hadde kuttet ut driften av restauranten her. jeg kunne gitt hotellet en firer, men restauranten ødelegger så mye av helhetsinntrykket at dette ble umulig.

Vennlig Hilsen
Bent-Are Hansen

Takk, 976bentareh
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Hei Bent-Are.
Tusen takk for besøket og for at du ga oss din ærlige tilbakemelding.
Her ser det virkelig ut til at vi har tråkket i salaten og vi ville ha satt stor pris på om du kunne ha sendt oss noen utdypende kommentarer i forhold til hva du mener vi må endre på. Det er fint om du kan sende disse til meg på kim.engan.strand@choice.no så skal jeg komme tilbake til deg så raskt det lar seg gjøre.
Vi lever av fornøyde gjester og kontinuerlige forbedringer.

Anmeldt 7. april 2021

Ankom med hund under koronapandemien, og følte meg trygg i henhold til smitte. Maskepåbud, håndsprit, samt smittesporing og veldig grei løsning på matbestilling fra restauranten.
Rommet var rent og fint, både sengetøy og baderom, og det sto en liten skål med en godbit til hunden der og ventet - noe som var veldig hjertevarmende og gøy. :)

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, SandraBrattliAspvik
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2021

Hei Sandra.
Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser med oss og andre reisende.
Vi er veldig glade for å se at du er fornøyd med oppholdet og at både du hunden følte dere godt ivaretatt :)
Hjertelig velkommen tilbake.
Mvh
Kim/Team Værnes

Anmeldt 8. mars 2021 via mobile enheter

Hotellet er rent,med god tilgang på håndsprit. Badet minnet om et rom på institusjon. Handicapvennlig rom. Billig,åpen plastikk søppelbøtte på badet. Dårlig vanntrykk i dusjen.Tork toalettpapir hvor man må rive av et og et papir. Tynne,små håndklær. Frokosten var helt grei.
Savnet tilgang på te på rommet,det var det kun kaffe.
Ingen minibar eller kjøleskap hvor man kunne kjøle ned drikke.
Kun stikkontakt ved en side av sengen. Forventer mer av et Superior-rom.
Hotellet fremstår noe umoderne med brune tepper i fellesarealene,brune vegger og stoler i frokostsalen.
Pluss for gratis parkering.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, utpaaturer
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2021

Hei utpaaturer.
Tusen takk for besøket og for at du deler dine inntrykk med oss og andre reisende.
Det er fint å se at du opplevde hotellet som rent og at du satte pris på gratis parkering.
Tusen takk også for konkrete forbedringsforslag. Disse tar vi med oss i vårt videre arbeid.
Vi håper at du snart besøker oss igjen og ønsker deg velkommen tilbake.