TripadvisorUSD 123
Travelocity
Quality HotelsUSD 132
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening! Utstyrt ned gode senger, godt med stikkontakter for lading av utstyr. Greit utstyrt bad med såpe i dispensere. God frokost med godt utvalg! Gratis kommunal parkering like ved, enkel parkering ute, greit å slippe rådyre parkeringshus. Vi kommer tilbake ved senere anledning!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Bente1959
Marthe Horgmo, Guest Services / Front Office på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Bente,

Takk for så hyggelig tilbakemelding på både ansatte, mat og fasiliteter.

Ønsker deg en god helg og hjertelig velkommen igjen!

Marthe Lise
Hotellsjef

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hotellet holder på med renovering, og det er mye støy, ingen info om dette på forhånd. Veldig lytt mellom rommene. Frokostsal er provisorisk i en mellomlang, og en slags konferansesal. En av de mer traurige frokostene jeg har opplevd på hotell. Underlig lukt i frokostsal, muligens fra de skitne teppegulvene. Coronatiltak var dårlig gjennomført, da det var lange køer og ansamlinger med folk.
Rommet var høvelig rent, men hadde behov for en grundig oppgradering.

Hadde vi blitt informert om renovering ot halvveis frokost på forhånd, hadde vi ikke bestilt dette hotellet. Skulle egentlig være 2 netter, men avbestille natt nummer 2 på grunn av omstendighetene.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Mariell B
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei Mariell B.
Tusen takk for besøket og for din klare tilbakemelding.
Vi er veldig lei oss for å høre at dere ikke er fornøyd med oppholdet og at dere valgte å forlate oss tidligere enn planlagt.
Den pågående renoveringen er nå inne i sluttfasen og dette medfører en del midlertidige løsninger samt enkelte perioder med støy. Dette beklager vi på det sterkeste men forsøker å skjerme våre gjester fra dette så langt praktisk mulig. Dette er blant annet årsaken til at vi midlertidig har flyttet resepsjon og frokostservering inn i konferanseavdelingen vår. Vi opplyser om byggearbeidene på våre hjemmesider men i lys av din tilbakemelding skal vi se på om denne informasjonen må tydeliggjøres enda bedre nå i innspurten. Uavhengig av arbeidene og midlertidige løsninger så skal våre smitteverntiltak ivaretas og det skal oppleves trygt å være gjest med hensyn til dette. Vi skal derfor se over våre rutiner på dette området på nytt.
Vi håper at dere til tross for omstendighetene besøker oss igjen ved en senere anledning slik at vi kan få vist oss frem fra en bedre side. Ta gjerne kontakt med meg på kim.engan.strand@choice.no vedrørende dette.
Mvh
Kim/Team Værnes

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Det bygges rundt hotellet, og det har det vært i flere år. Men når man jobber kl 01.30 , er det nok litt over grensen.
Hotellet er ellers svært godt rustet for Corona, og har tilsynelatende gode rutiner. Innsjekking gikk greit , også med hund. Gode senger og god enkel frokost. Lett å finne parkering, selv om hotellet ligger i sentrum.

Takk, 555runara
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Hei 555runara.
Tusen takk for at dere valgte å overnatte hos oss i år også og for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Det er veldig fint å se at dere er fornøyd med oppholdet og at dere opplevde våre Corona tiltak som gode.
Så er vi lei oss for at støy på natten trakk ned helhetsinntrykket denne gangen.
Stjørdal er en by i vekst og det pågår for tiden flere byggeprosjekter i byen. Det skal imidlertid normalt sett ikke forekomme byggearbeider på natten så dette skal vi undersøke nærmere.
Så håper vi at dere snart kommer tilbake igjen og ønsker fortsatt riktig god sommer.
Med vennlig hilsen
Kim Engan Strand
Direktør

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Praktisk beliggenhet hvis du har noen timer å slå i hjel.det ligger bar 5 min å gå fra kjøpesenter og sentrum. Flere restauranter er rett rundt hjørnet.
Rommene har god standard og er moderne. God frokost og hyggelig betjening.

1  Takk, Petter E
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Hei Petter.
Tusen takk for besøket og for din tilbakemelding.
Det er veldig fint å se at du er fornøyd med oppholdet og satte pris på både rom, frokost og personalet vårt.
Vi håper at du snart kommer tilbake og ønsker deg fortsatt riktig god sommer :)
Mvh
Kim/Team Værnes

Anmeldt 15. juni 2021

Hotellet er bra, men som jeg alltid sier "ikke spis middag på det hotellet du sover på" dette gjelder virkelig her. hvis ledelsen i dette konsernet hadde fått sett dette , så tror jeg dem hadde kuttet ut driften av restauranten her. jeg kunne gitt hotellet en firer, men restauranten ødelegger så mye av helhetsinntrykket at dette ble umulig.

Vennlig Hilsen
Bent-Are Hansen

Takk, 976bentareh
Kim Engan Strand, General Manager på Quality Airport Hotel Værnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Hei Bent-Are.
Tusen takk for besøket og for at du ga oss din ærlige tilbakemelding.
Her ser det virkelig ut til at vi har tråkket i salaten og vi ville ha satt stor pris på om du kunne ha sendt oss noen utdypende kommentarer i forhold til hva du mener vi må endre på. Det er fint om du kan sende disse til meg på kim.engan.strand@choice.no så skal jeg komme tilbake til deg så raskt det lar seg gjøre.
Vi lever av fornøyde gjester og kontinuerlige forbedringer.
Med vennlig hilsen
Kim Engan Strand