Booking.comUSD 101
Orbitz.comUSD 101
Agoda.comUSD 101
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt og greit hotell like ved E6. Hyggelig personale, helt ok frokost hvor særlig brød og kaffe var godt, og fin digital sjølbetjent kiosk og bar. Rommet var lite og enkelt, men helt ok seng, som tross alt er det viktigste. Stor og fin, gratis parkering. Vi kommer gjerne tilbake hit når vi er på farta og bare trenger overnatting.

Romtips: Stor og fin parkeringsplass. Gratis.
1  Takk, AndreasJL
Anmeldt 24. november 2021