Booking.comUSD 101
Trip.comUSD 101
Orbitz.comUSD 101
Anmeldt 17. januar 2022

Supert Hotel, alt er helt nytt så god standard over hele hotellet, lav pris, hyggelig og imøtekommende personell. Her får man mye for pengene. Ikke minst en fantastisk beliggenhet med utsikt mot havet. Det er sentralt, og ikke langt unna flyplassen. Det er også rikelig med parkeringsplass hvis man kommer kjørende. Det synes jeg var en pluss, da jeg ofte opplever det vanskelig med parkering når jeg kommer til andre hotell.

Takk, 748cindya
Anmeldt 17. januar 2022

Anbefales for de som vil nyte god service og en avslappende setting med en av de flotteste utsiktene av et hotell på Stjørdal!
Ligger fredelig til i nærheten av en marina der man kan virkelig nyte fred og ro! Takk for super service!

Takk, lindarU3471JB
Anmeldt 16. januar 2022

God verdi for den prisen du betaler. Til at det er ett lavpris hotell, synes jeg man fikk mer enn man betalte for, f.eks en frokost med både varm og kald mat, bra internett, deilig seng, ryddig og rene rom Romene kunne vært noe større, men skal man bare bruke rommet til å sove er det ypperlig.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, annahmb924
Anmeldt 25. november 2021

God verdi for pengene, men de vanlige rommene er ikke så store. Grei beliggenhet i stille og rolege omgivelser ved sjøen. Hotellet er helt nytt, og betjening er hyggelige. Greie parkeringsforhold når du er gjest på hotellet.

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, ovhovla
Anmeldt 15. november 2021

Enkelt og greit hotell med smarte løsninger. Betaling på skjerm. Små rom med enkel standard. Litt lukt på badet fra avløp eller liknende. Grei frokost, litt lite utvalg i brød og ble tomt for noe noen ganger. Dårlig middagstilbud.

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, kristinmorkved