Booking.comUSD 101
Orbitz.comUSD 101
TripadvisorUSD 101
Anmeldt 16. juni 2022

Vi var en gruppe på 8 personer alle meget godt fornøyde.
Fin ettermiddag i Stjørdal med fin utsikt til fjorden i fint vær.
Deilig mat og hyggelig betjening.
Rommene og bad er i minste laget når man har litt bagasje.

Dato for oppholdet: juni 2022
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, aalien2022
Anmeldt 13. juni 2022

Helt brukbart hotell med god frokost. Supert med selvservice på shoppen. Super havutsikt hvis en har rom på rett side. Raskt å komme til flyplass og eventuelt dagligvare og andre butikker. Greitt utvalg av restauranter i tettstedet like ved.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, yngveresset
Anmeldt 30. mai 2022

Etter en lang kjøretur, kjøpte jeg en øl ved ankomst. Den kostet 98,- !! Og dette var boksøl/Hansaø(hørte den ble åpnet). Litt sulten, men her var prisen kr. 250,- for en dårlig "buffer). Gikk på "Burger King" i stedet; bedre og billigere 10 min unna.Kom på rommet, og dette var størrelse brakkerigg (har bodd på bedre rigger). Trangt bad, nesten ikke plass til til å tørke seg etter dusjen.
God madrass. Frokosten dagen etter: Inntørket eggerøre, "bacon" (splintret og tørr). dårlig kaffe, tørre croissanter,inntørket ost, inntørket skinke, grønne kokte egg mv mv. Jeg er ikke kresen, men til en pris av ca 930 framstår dette som lureri. Bruk pengene på hotell i stedet, for det er dette ikke. Har bodd på mange i inn./og utland.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, frajo7000
Anmeldt 18. april 2022

Hotellet har i utgangspunktet potenisale, splitter nytt med nytt selvbetjent system og en nydelig beliggenhet. Men her mangler det renhold. Alle fellesareal var skitne, med småstein i korridorer og skitne bord ute, upussede vindu og rom som ikke var godt vasket. Speilene på rommet var vasket med skitten klut og ikke pusset. Det lå strødd søppel utenfor inngangen til resepsjonen. Tydelig ingen leder eller noen som som tar ansvar for driften. Frokosten var et kaos , med tomme dispensere og lite beregnet mat for så mange gjester.

Dato for oppholdet: april 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, Hotellikv
Sure Hotel Trondheim Airport, Gjestetjenester/resepsjon på Sure Hotel by Best Western, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2022

Hei, vi vil beklage på vegne av hele vårt team for at vi ikke oversteg dine forventninger. Din tilfredshet er viktig for oss og vi vil bruke tilbakemeldingen du ga oss til å implementere forbedringer for å sikre at vi tilbyr en bedre opplevelse for gjester i fremtiden.
Vi håper at du vil vurdere å besøke oss igjen slik at vi kan få en ny sjanse til å gi deg en førsteklasses opplevelse.
Hvis jeg kan være til hjelp, ikke nøl med å kontakte meg direkte på 47697663.
Med hilsen, Stine

Anmeldt 7. april 2022

Helt greit hotell. Ikke det beste frokostutvalget, men helt greit. Mangla laktosefri melk
Rommet var lite og badet enda mindre, men for ei natt var det egentlig ikke noe problem. Mye arbeidsfolk som drar tidlig om morgene. Men anbefaler å velge dette, hvis du bare skal ligge ei natt

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, annkarmath