Expedia.comUSD 96
Agoda.comUSD 91
Orbitz.comUSD 96
2025 av 52 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2022 via mobile enheter

Små rom på billigste nivå, men ok. Vårt rom manglet tv. Det ble fikser elegant ved at vi fikk et familierom.
Hyggelig betjening og fin uteplass hvor man kunne nyte en kald halvliter i kveldssola.
De hadde også kveldsbufe for dem som ikke hadde spist aftens på veien.

Takk, 811_gel
Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Lite og fint hotell med sjøutsikt. Veldig enkel selv-innsjekk ved inngangen og lett å sjekke ut selv på samme maskin. God frokost og hyggelig betjening. Fremstår rent og ryddig. Stor og gratis parkeringsplass. Rakk ikke å teste middagen da vi kom veldig sent.

Romtips: Plass til barnevogn på rommet, men ikke reiseseng samtidig. Spis mye frokost, den var veldig god!
Takk, Annhelenrs
Anmeldt 18. juli 2022

Vi var et par dager på hotellet. Det var rimelig, rent og med god service. Frokosten var god og variert. Det var heller ikke støy fra flyplassen like i nærheten.. Beliggenheten med utsikt til fjorden var fin .Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, kristinsa685
Anmeldt 20. juni 2022

Meget bra opphold i forhold til pris for 3 voksne personer i familierom. Vi spiste dagens middag til en grei pris som besto av fiskesuppe, kjøttkaker og dessert. Greit å finne frem og gode gratis parkeringsmuligheter. Vi anbefaler dette hotellet

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, persen0053
Anmeldt 16. juni 2022

Vi var en gruppe på 8 personer alle meget godt fornøyde.
Fin ettermiddag i Stjørdal med fin utsikt til fjorden i fint vær.
Deilig mat og hyggelig betjening.
Rommene og bad er i minste laget når man har litt bagasje.

Dato for oppholdet: juni 2022
  • Reisetype: Reiste med venner