“hyggelig”

Amore Ristorante Og Pizzeria
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Stjørdal
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

vi gikk hit fordi hotellet vi bodde på var rett over gaten, her var det hyggelige folk som jobbet, og vi bestillte oss kebabtallerken, og den var nydelig og de hadde rause porsjoner. Kommer sikkert tilbake en annen anl..

Dato for besøk: januar 2019
Takk, tunneltrollet

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Amore holder standaren sin som alltid, er like fornøyd vær gang. Maten er helt nydelig! Får maten rask når du har dårlig tid og får nok tid til å nyte maten med rolige omgivelser og god stemning .

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Amanduskonsalus
Anmeldt 1. oktober 2018

det er god service og god mat, det er hyggelig betjening ,og det er hyggelige priser ,kjapp levering av maten ,

Takk, 223kurtb
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

En herlig restaurant med hyggelig betjening, koselig lokale og god mat ! Wc-fasiliteter er renslig og med god adkomst !

Takk, 587heidiv
Anmeldt 23. august 2018

Besøkte denne plassen to ganger. Kan anbefale Spaghetti Carbonara, og Pizza. Liten Pizza er nok til en person, mye mat for pengene. Om en ikke er så veldig sulten er det faktisk nok å bestille en barnePizza, det er faktisk nok for en voksen. Maten ble levert raskt og var god og varm.

1  Takk, paalfossan

Reisende som så på Amore Ristorante Og Pizzeria, så også på

Har du vært i Amore Ristorante Og Pizzeria? Del dine erfaringer!