“Greit!”

Amore Ristorante Og Pizzeria
Vurdert som nr. 2 av 16 Restauranter i Stjørdal
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fikk raskt anvist bord nærmest bardisk og i den mest trafikerte del av restauranten. Det medførte mye trafikk forbi oss.Synes også at støy i lokalet var litt sjenerende. Jeg bestilte Scampi, kona en liten pizza. Min rett overrasket, god saus og passe mengde. Kona's pizza desverre ødelagt av for mye salt. Litt overpriset!

Takk, M0rtenU

Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Take away stenger inne i åpningstiden. Ellers byens beste salat! Anbefales virkelig å teste denne. Eneste trekk er at man ikke kan bestille mat ut åpningstiden.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, TheDiva89
Anmeldt 29. juli 2020

Stor meny med stort utvalg,men dessverre så sto det ikke til forventinger.Som andre gjester skriver så er det frossen grønnsaker og pose sauser/ferdig sauser som blir brukt.Bestilte en lite stekt entrecote som var bortimot gjennomstekt.Gikk heller ikke an å bestille 1 glass med vin da resturanten ikke fikk varer inn før neste dag.Kun hele flasker.Dette er da lite kreativt og ikke kunne bruke og åpne en av de vinene som de har på lager.

Takk, SveinA35
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Effektiv og rask servering. Ikke bare pizza men mye annet de har på menyen. Mye folk når vi var der en lørdags kveld da vi kjørte forbi men de fant raskt et bord til oss

Takk, 580karib
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dette var skuffende greier. Bestilte plankebiff av indrefilet. Det vi fikk Var noe grått kjøtt ihvertfall ikke indrefilet. Var klar på at jeg ville ha den medium stekt. Men det var den ikke. Grønnsakene kom fra frysedisken på kiwi å bernaisesaus kom fra spruteflaske på bensinstasjon. Skal du hit tror jeg du bør holde deg til pizza. Den så god ut.

2  Takk, galagutt

Reisende som så på Amore Ristorante Og Pizzeria, så også på

Har du vært i Amore Ristorante Og Pizzeria? Del dine erfaringer!