“Trist ”

Amore Ristorante Og Pizzeria
Vurdert som nr. 2 av 16 Restauranter i Stjørdal
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Bestilte Gyros. Kjøttet var trått og smakløst. Rett og slett en kjedelig opplevelse spesielt til den prisen.
Person som tok oss imot hadde våknet på feil side av sengen og hadde tydeligvis en dårlig dag. Maken til dårlig holdning skal man se lenge etter.

Eneste positive var god pommes frites, ellers styr unna.

Takk, Jørgen Dammen B

Anmeldt 17. juli 2021

Vi spiste her i forbindelse med at vi hadde en hotellovernatting på nærmeste hotell. Vi ønsket et enkelt og greit middagsmåltid uten dikkedarer, og det fikk vi. Servicen var god, maten kom raskt på bordet og den smakte godt. Vi valgte pastaretter, begge to, og var fornøyde med det.

Takk, jabibro
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fikk raskt anvist bord nærmest bardisk og i den mest trafikerte del av restauranten. Det medførte mye trafikk forbi oss.Synes også at støy i lokalet var litt sjenerende. Jeg bestilte Scampi, kona en liten pizza. Min rett overrasket, god saus og passe mengde. Kona's pizza desverre ødelagt av for mye salt. Litt overpriset!

Takk, M0rtenU
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Take away stenger inne i åpningstiden. Ellers byens beste salat! Anbefales virkelig å teste denne. Eneste trekk er at man ikke kan bestille mat ut åpningstiden.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, TheDiva89
Anmeldt 29. juli 2020

Stor meny med stort utvalg,men dessverre så sto det ikke til forventinger.Som andre gjester skriver så er det frossen grønnsaker og pose sauser/ferdig sauser som blir brukt.Bestilte en lite stekt entrecote som var bortimot gjennomstekt.Gikk heller ikke an å bestille 1 glass med vin da resturanten ikke fikk varer inn før neste dag.Kun hele flasker.Dette er da lite kreativt og ikke kunne bruke og åpne en av de vinene som de har på lager.

Takk, SveinA35

Reisende som så på Amore Ristorante Og Pizzeria, så også på

Har du vært i Amore Ristorante Og Pizzeria? Del dine erfaringer!