“Kaffe og kanelsnurr”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Stjørdal
Anmeldt 13. juli 2020

Hyggelig betjening som ønsket varmt velkommen og nydelig kaffe latte og kanelsnurr
Trivelig lokale, og behagelig musikk.

Takk, WencheH187

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Den koseligste kafeen i Stjørdal. God atmosfære, fine lokaler og trivelige folk. Absolutt stedet å dra for å ta en kaffe dersom du ønsker en rolig og koselig atmosfære.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, solveigkristinee
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Ny meny. Fantastisk god mat og kaffe. En plass du bare må besøke når du er i Stjørdal. Godt utvalg av drikke.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 413blues
Anmeldt 13. februar 2019

Har i forretningsøyedmed sittet her et par timer et par ganger for lunch og en kaffekopp. Meget koselig sted med ypperlig mat. Både "Karbis" og Salater kan anbefales. Stillig og flott interiør med en lun og fin atmosfære. Et must hvis du noen gang må oppholde deg i Stjørdal.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, the-tmm
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Hos oss blir du tatt vare på, de vet hva de driver med og har en lidenskap for det de gjør. Her skal du ikke være redd for å sette deg! ;)

Dato for besøk: august 2018
Takk, Stian S

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!