“Topp service og nydelig mat ”
Anmeldelse av Hos Oss - STENGT

Hos Oss
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige og serviceinnstilte folk. Hyppig oppfølging og fikk maten veldig raskt. Hadde kyllingsalat og bruschetta (sen lunsj), og begge deler var nydelig. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, sand4hl

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Særdeles god mat. Definitivt beste burger i Stjørdal! En hyggelig og serviceinnstilt betjening som er med på å komplementere den flotte atmosfæren restauranten har å by på. Denne kan anbefales på det varmeste. Skal du imponere dama så tar du med henne hit!

Dato for besøk: august 2020
Takk, simenbrv
Anmeldt 21. juli 2020

Håper Ted (forrige driver) tar seg en tur og gir de nye eierne noen tips. Hos Oss har opparbeidet seg et solid rykte og vi har ventet lenge på nyåpning med ny driver. En liten skuffelse ble det, men det tar vel tid å komme i gjenge.

Takk, Halsengutt
Anmeldt 13. juli 2020

Hyggelig betjening som ønsket varmt velkommen og nydelig kaffe latte og kanelsnurr
Trivelig lokale, og behagelig musikk.

Takk, WencheH187
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Den koseligste kafeen i Stjørdal. God atmosfære, fine lokaler og trivelige folk. Absolutt stedet å dra for å ta en kaffe dersom du ønsker en rolig og koselig atmosfære.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, solveigkristinee