Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Pestana Grand har en fantastisk beliggenhet tett ved havet har en stor velstelt hage og mange svømmebassenger. Det som er mest fremtredende er at alle ansatte man kommer i kontakt med enten det er fra resepsjonen, servitører eller renholdere er at man alltid blir med et smil og vennlighet. Det er hyggelig å være her og man føler seg «hjemme».

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, sveinagel
Eric_Schumann, General Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre Bewertung und für die Wahl Lti Pestana Grand noch einmal als Ihr Hotel auf der Insel Madeira.
Im Namen unserer Mitarbeiter danken wir Ihnen für Ihre Worte.
Es war eine Freude, Sie bei uns zu haben und wir hoffen, Sie wieder zu begrüßen.

Unsere herzlichen Grüße,

Das Management

Anmeldt 9. februar 2017 via mobile enheter

Vi hadde to fantastiske uker på Pestana Grand som ligger i en vakker hage ut mot havet. At hagen var vakker og velstelt skyltes flere gartnere som stelte med den etter alle kunstens regler. Store poolområder, innendørs basseng, med åpning til å svømme ut. Spa-avdeling, masasje, trim, jacussi romersk bad og sauna.
Om man blir sulten var det stort utvalg av restauranter både på hotellområdet og i området rundt.
En flott promenade strakte seg fra hotellet og gikk langs havet et godt stykke innover mot Funchal og i den andre retningen en litt smalere langs stranden til Camara de Lobos. Ellers gikk det gratis buss ca. en gang i timen til Funchal og tilbake.
Ellers flere kjøpesentere i kort gangavstand, som Madeira Forum som har stort utvalg av butikker.

Det som imponerer på dette hotellet og andre Pestana hoteller er den vennligheten og hjelpsomheten som preger de ansatte. De er alltid smilene kommer med hyggelige bemerkninger så man føler seg hjemme og velkommen.

Dette er absolutt et sted man ønsker seg tilbake til.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, sveinagel
Maria_da_Paz_Garcia, Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2017

Kjære sveignagel,

Mange takk for å tilbringe litt tid i å forlate din tilbakemelding om ditt siste opphold på feriestedet vårt. Vi vil gjerne takke deg for din mest verdsatt bidrag.
Det ble vår absolutte glede å ta vare på deg, og vi ser veldig frem til å ønske deg velkommen tilbake på neste opphold på Grand.

Maria da Paz Garcia
Unit Manager

Anmeldt 10. juli 2014

Vi har feriert på Pestana Grand 5 år på rad og kommer igjen 21/7-14. Rolig/flott beliggenhet , ingen trafikkstøy, vennlig/hjelpsomt personale. God mat,spesielt frokosten. Gratis buss til Funchal og underholdning flere ganger i uken. Herlig hage/bassengområde. Gode stoler på balkongene Romslige rom, men gulvtepper bør fjernes pga allergi/hygiene. Solsenger og parasoller burde fornyes og wifi burde vært på hele hotellet. Vi ser frem til nok en ferie på vakre Madeira som har mye å by på. Anbefaler rom med havutsikt. Linda og Hans

Romtips: Rom med havutsikt fom 3. Etage
Dato for oppholdet: august 2013
5  Takk, 19Linda
FrontOfficeGrand, Guest Relations Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2014

Kjære gjest,

Tusen takk for å bo hos oss.
Vi vil gjerne takke deg for din lojalitet til Pestana Grand og alle positive tilbakemeldinger om hotellet og tjenesten leveres fra vårt personale.
Vi vil dele dine verdifulle tilbakemeldinger i de saker som trenger forbedring som solsenger og parasoller rundt bassenget. Angående Wi-Fi vi håper å ha det på hele hotellet fram til slutten av dette året.
Vi håper du har hatt en fin og trygg fly hjem og ser frem til å se deg igjen.

Anmeldt 24. juni 2014

Dette er et bra hotel med fin hage og basseng, men ikke noe ekstraordinært. Når vi kom fra et annet 5 stjerners hotell i samme kjede (Porto Santo), så ligger dette litt tilbake på romkvatlitet. Da tenker jeg spesielt på senger og sengetøy. Knallharde puter og tunge syntetiske dyner. Sengen var heller ikke særlig god. Men rommet var stort, 2 gode lenestoler og bord, flott terrasse med 2 gode stoler som vi kunne regulere ryggen på. Hotellet har shuttelbuss til Funchal, men det er en fin tur å spasere ca 45 minutter. Fin spasertur langs sjøen i motsatt retning til Camara de Lobos. Vennlig personal. God frokost, men kaffen var ikke god. Den var sterk og ikke noe særlig varm.
Hvis det er ønske om å bo nærmere sentrum kan vi anbefale Pestana Casino.

Romtips: Ikke få rom på bakkenivå!
Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, oekland
FrontOfficeGrand, Guest Relations Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2014

Kjære gjest,

Tusen takk for at du deltar.
Vi beklager at senga og puter du fant i våre rom var ikke opp til dine forventninger, og vil vurdere din kommentar for fremtidige forbedringer.
Vi er litt langt borte fra byen, som du sa, men vi har en skyttelbuss som gjør det lettere å gå til sentrum av Funchal. Vi skal dele deg positive tilbakemeldinger om tjenesten med våre ansatte.

Anmeldt 5. mai 2014

Vi tilbrakte en uke på Pestana Grand i påsken 2014. Uteareal og fellesområder er fantastiske. Rommene er noe utdatert, og det er dårlig internettdekning i fellesarealene. De har ikke trådløst nett på rommene. Meget godt utvalg til frokost. Eneste som manglet var ferskpresset juice. Velg rom med havutsikt. Virkelig verd å betale ekstra for. Meget god service, og de ansatte synes å trives godt. Variert underholdning om kvelden. Ved hotellet er de fleste gjestene voksne. Mye engelskmenn og tyskere. Hotellet ligger et stykke fra sentrum, men det går gratis skyttelbuss til og fra sentrum mange ganger om dagen. Hotellet ligger ved strandpromenaden som går helt inn til sentrum. Det er ca 4,5 km å gå fra hotellet til sentrum. Du trenger ikke å reise helt inn til sentrum for å spise en bedre middag. Rett på utsiden av hotellet ligger restauranten Real Canoa. Fantastisk god mat, og hyggelig stemning. Anbefales. De fastboende er svært hyggelige, og vet ikke hva godt de kan få gjort for deg. Hotellet ,(og Madeira generelt), er rent, pent og trygt. Vær obs på at det er svært kupert på Madeira. Dersom du har tenkt deg ut å gå langs levadaene, husk å ta med "kondis" og gode sko. Ønsker du å bo godt, med litt ekstra av det meste vil jeg absolutt anbefale Pestana Grand Hotel.

Romtips: Room with sea view.
Dato for oppholdet: april 2014
1  Takk, Kave_68
FrontOfficeGrand, Guest Relations Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2014

Kjære gjest,

Tusen takk for å besøke oss i påsken tid.
Pestana Grand Hotel er nå 10 år gammel, som kan være en av grunnene til at du finner den oppdatert. Det er også grunnen til at vi fortsatt ikke har wifi i rommene, men vi planlegger å ha det på denne år.Vi var glad for å vite at du likte oppholdet svært mye, og at du anbefale hotellet vårt for fremtidige besøkende.
Med vennlig hilsen fra oss alle.
Med vennlig hilsen.