Wenjoh
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Pestana Hotel Group
Eric_Schumann, General ManagerPestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. feb. 2019
Kjære gjest,
Takk for at du har valgt vårt hotell for ferien i Madeira og for å dele din erfaring med oss, er det flott å høre at du har hatt en hyggelig ferie med oss, og at du vurderer å returnere! Mange takk spesielt for at du nevner vårt stabsteam - vi vil sørge for at dine hyggelige ord og takknemlighet når dem godt. Vi er sikre på at alle vil være veldig takknemlige for bekreftelsen og anerkjennelsen av deres harde arbeid. Det er beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med kvaliteten på vår middagsbuffé, men vil gjerne be om unnskyldning for ikke å oppfylle dine forventninger - det vil være et problem å bli diskutert og endret med kokken. Vi setter også pris på din tilbakemelding om tilstanden til tepper i rommene og forsikrer deg om at de allerede er gradualy endret. Likevel håper vi at du tilbrakte et hyggelig og avslappende øyeblikk hos oss på vår eiendom, og det ville være vår glede å ønske deg velkommen til Lti Pestana Grand i nær fremtid. Vi gleder oss til ditt neste besøk! Inntil da, vennligst ta imot våre hjertelige hilsener.
Med vennlig hilsen,
The Management
Terraço com vista sobre a cidade | Rooftop with city overview
  • Hotels.com
    1.0 km fra Pestana Grand Premium Ocean Resort
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Sao Martinho
    Anmeldt 15. juli 2018

Jeg resite med kjæresten, mamma, pappa, søster og hennes kjæreste. Vi har alle stort sett bare positivt å si om hotellet, hvor beliggenhet kanskje er det som utmerket seg mest. Fantastisk utsikt, rolig område og likevel gåavstand til Funchal. Mange fantastiske restauranter i nærheten! Bassenget er stort, rommene er fine, fantastisk frokostbuffet, og hyggelige ansatte. Det eneste negative jeg kan komme på er at middagsbuffeten var dyr og ikke så bra (anbefaler å heller spise på andre restauranter), bassenget ute var litt kaldt og det var ikke badetøfler på rommet. Vil absolutt anbefale dette hotellet på det sterkeste, mye for pengene! Vi kommer tilbake!

Romtips: Utsikt mot bassengområdet
    Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Iselinii
    Eric_Schumann, General Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Kjære gjest, Takk for at du har valgt vårt hotell for ferien i Madeira, og for å dele din erfaring med oss, er det flott å høre at du har hatt en hyggelig ferie med oss, og at du vurderer å returnere! Vi setter pris på din tilbakemelding om middagsbuffeten, og ønsker å beklager at de ikke oppfyller dine forventninger, dette vil være et problem som skal diskuteres og endres med vår Chef. Når det gjelder dine andre bemerkninger og kritikk, har vi også notert dem og vil sørge for at de blir diskutert og også videresendt til Pestana Hotel Group administrasjon for analyse. Vi håper at du kan vurdere å bo igjen på vår eiendom på ditt neste besøk på Madeira. Med vennlig hilsen, The Management

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Pestana Grand har en fantastisk beliggenhet tett ved havet har en stor velstelt hage og mange svømmebassenger. Det som er mest fremtredende er at alle ansatte man kommer i kontakt med enten det er fra resepsjonen, servitører eller renholdere er at man alltid blir med et smil og vennlighet. Det er hyggelig å være her og man føler seg «hjemme».

Dato for oppholdet: februar 2018
    Takk, sveinagel
    Eric_Schumann, General Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre Bewertung und für die Wahl Lti Pestana Grand noch einmal als Ihr Hotel auf der Insel Madeira.
    Im Namen unserer Mitarbeiter danken wir Ihnen für Ihre Worte.
    Es war eine Freude, Sie bei uns zu haben und wir hoffen, Sie wieder zu begrüßen.

Unsere herzlichen Grüße,

Das Management

Anmeldt 9. februar 2017 via mobile enheter

Vi hadde to fantastiske uker på Pestana Grand som ligger i en vakker hage ut mot havet. At hagen var vakker og velstelt skyltes flere gartnere som stelte med den etter alle kunstens regler. Store poolområder, innendørs basseng, med åpning til å svømme ut. Spa-avdeling, masasje, trim, jacussi romersk bad og sauna.
    Om man blir sulten var det stort utvalg av restauranter både på hotellområdet og i området rundt.
    En flott promenade strakte seg fra hotellet og gikk langs havet et godt stykke innover mot Funchal og i den andre retningen en litt smalere langs stranden til Camara de Lobos. Ellers gikk det gratis buss ca. en gang i timen til Funchal og tilbake.
    Ellers flere kjøpesentere i kort gangavstand, som Madeira Forum som har stort utvalg av butikker.

Det som imponerer på dette hotellet og andre Pestana hoteller er den vennligheten og hjelpsomheten som preger de ansatte. De er alltid smilene kommer med hyggelige bemerkninger så man føler seg hjemme og velkommen.

Dette er absolutt et sted man ønsker seg tilbake til.

Dato for oppholdet: februar 2017
    1  Takk, sveinagel
    Maria_da_Paz_Garcia, Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2017

Kjære sveignagel,

Mange takk for å tilbringe litt tid i å forlate din tilbakemelding om ditt siste opphold på feriestedet vårt. Vi vil gjerne takke deg for din mest verdsatt bidrag.
    Det ble vår absolutte glede å ta vare på deg, og vi ser veldig frem til å ønske deg velkommen tilbake på neste opphold på Grand.

Maria da Paz Garcia
    Unit Manager

Anmeldt 10. juli 2014

Vi har feriert på Pestana Grand 5 år på rad og kommer igjen 21/7-14. Rolig/flott beliggenhet , ingen trafikkstøy, vennlig/hjelpsomt personale. God mat,spesielt frokosten. Gratis buss til Funchal og underholdning flere ganger i uken. Herlig hage/bassengområde. Gode stoler på balkongene😊 Romslige rom, men gulvtepper bør fjernes pga allergi/hygiene. Solsenger og parasoller burde fornyes og wifi burde vært på hele hotellet. Vi ser frem til nok en ferie på vakre Madeira som har mye å by på. Anbefaler rom med havutsikt. Linda og Hans

Romtips: Rom med havutsikt fom 3. Etage
    Dato for oppholdet: august 2013
    5  Takk, 19Linda
    FrontOfficeGrand, Guest Relations Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2014

Kjære gjest,

Tusen takk for å bo hos oss.
    Vi vil gjerne takke deg for din lojalitet til Pestana Grand og alle positive tilbakemeldinger om hotellet og tjenesten leveres fra vårt personale.
    Vi vil dele dine verdifulle tilbakemeldinger i de saker som trenger forbedring som solsenger og parasoller rundt bassenget. Angående Wi-Fi vi håper å ha det på hele hotellet fram til slutten av dette året.
    Vi håper du har hatt en fin og trygg fly hjem og ser frem til å se deg igjen.

Miguel Grosse
    lti Concierge/Guest Relations

Anmeldt 24. juni 2014

Dette er et bra hotel med fin hage og basseng, men ikke noe ekstraordinært. Når vi kom fra et annet 5 stjerners hotell i samme kjede (Porto Santo), så ligger dette litt tilbake på romkvatlitet. Da tenker jeg spesielt på senger og sengetøy. Knallharde puter og tunge syntetiske dyner. Sengen var heller ikke særlig god. Men rommet var stort, 2 gode lenestoler og bord, flott terrasse med 2 gode stoler som vi kunne regulere ryggen på. Hotellet har shuttelbuss til Funchal, men det er en fin tur å spasere ca 45 minutter. Fin spasertur langs sjøen i motsatt retning til Camara de Lobos. Vennlig personal. God frokost, men kaffen var ikke god. Den var sterk og ikke noe særlig varm.
    Hvis det er ønske om å bo nærmere sentrum kan vi anbefale Pestana Casino.

Romtips: Ikke få rom på bakkenivå!
    Dato for oppholdet: juni 2014
    Takk, oekland
    FrontOfficeGrand, Guest Relations Manager på Pestana Grand Premium Ocean Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2014

Kjære gjest,

Tusen takk for at du deltar.
    Vi beklager at senga og puter du fant i våre rom var ikke opp til dine forventninger, og vil vurdere din kommentar for fremtidige forbedringer.
    Vi er litt langt borte fra byen, som du sa, men vi har en skyttelbuss som gjør det lettere å gå til sentrum av Funchal. Vi skal dele deg positive tilbakemeldinger om tjenesten med våre ansatte.

Miguel Grosse
    lti Concierge/Guest Relations