“Lite tiltalende spisested”
Anmeldelse av Peppes Pizza Asker

Peppes Pizza Asker
Vurdert som nr. 30 av 35 Restauranter i Asker
Anmeldt 11. juli 2020

Pizza'n var god med mye kjøtt, men lokalet var begredelig. Stolene var gamle stoler som man brukte på 60-tallet. Mange av dem ødelagt og manglet skruer. Alt virket møkkete og uhygienisk. Personalet virket uerfarne og lite engasjerte for jobben. Hadde man behov for mer enn en serviett måtte man gå til disken for pent å spørre om flere.

Takk, 584oles

Anmeldt 20. desember 2019 via mobile enheter

Peppes Pizza i Asker ligger sentralt i byen rett ved jernbanestasjonen. Vi opplevde servicen god på restauranten. Maten er god, men prisnivået er høyt. Peppes Pizza sine lokaler i Asker er enkle, men kunne med enkle grep blitt triveligere.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Erlend1973
Anmeldt 24. juni 2019

Dette ble siste besøk på Peppes Asker for oss. Vi ble sittende og vente 30 minutter før vi fikk bestille. Når drikken kom så var det isbiter i de 4 cola som vi hadde bestilt UTEN IS, kelneren sa at hun kunne komme med nye, men vi sa det var ok. Da vi fikk pizzaene, spurte vi om vi kunne få en mugge med vann MED ISBITER, etter ca 10 minutter, så etterlyste vi vannet, etter nye 10 minutter så ble vannet etterlyst igjen, etter noen minutter så kom muggen med vann UTEN ISBITER, var tålmodigheten vår brukt opp, vi hadde bare lyst til å komme oss hjem. Denne servicen er en katastrofe, det var få kunder (2 bord ute og 2 bord inne) Jeg liker pizzaen til Peppes, men blir stadig skuffet over restauranten de har, så nå tror jeg grensen er nådd, Peppes blir bare Take Away. Restaurantbesøk bli IKKE PEPPES.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Jarl K
Anmeldt 26. oktober 2018

Pizza er noe annet enn Peppes. Lite smak, dårlig bunn, dyrt, skitne/seige pizzatilbehør flasker. PS. Bør ikke en pizzabaker med respekt for seg selv ha steinovn Når de velger den varianten av pizza som de leverer så bør det være noe mer fyll på pizzaen. Lite mat til kunden, mye penger i kassa.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 333Atina
Anmeldt 2. september 2018

Har vært her mang ganger med familie og barn. Amerikansk pizza på norsk måte slik det er i disse restaurantene. Peppes er imidlertid blitt svært dyr og man finner andre tilsvarende restauranter med like god pizza til vesentlig lavere pris.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, arveb387

Reisende som så på Peppes Pizza Asker, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Peppes Pizza Asker? Del dine erfaringer!