“Et stort lite stykke ekte Italia!”
Anmeldelse av Rosmara

Rosmara
Vurdert som nr. 6 av 35 Restauranter i Asker
Anmeldt 6. august 2020

Åh! Hvor skal man begynne?

For en plass!
For et vertskap!
For en mat!

Anbefaler alle å besøke denne lille hemmeligheten i Asker sentrum.
Her blir man virkelig bortskjemt av vertskapet som komponerer og serverer ekte italiensk mat, nei ikke carbonara og pizza men ekte italienske delikatesser som man kun finner... Ja akkurat her i Asker.

Dato for besøk: august 2020
Takk, randulfr2020

Anmeldt 14. mai 2020

Rosmara har vært drevet i Asker (Strøket) en stund nå. Ellen og jeg besøkte stedet til lunsj forleden, og hadde en veldig god opplevelse. Vi fråtset ubehersket med hele fire tapasretter, vin og kaffe. Nydelig mat i form av primært italienske spesialiteter med andre middelshavsinnslag. Rosmara gir deg en følelse av å kunne bli en stamrestaurant hvor du kan gå flere ganger i uken, og dele dine livsoppfatninger. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Lasse T
Anmeldt 24. oktober 2019

Autentisk mat, gode råvarer, god service og en dyktig kokk! Take away idag til 160 kr per pers. Anbefaler!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Astrid Ø
Anmeldt 9. oktober 2019

Nydelig, velsmakende, hjemmelaget mat, hyggelig atmosfære og personlig service, som alltid, er det som møtte meg i dag:-)

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, AreGrosland
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Dumpet innom tilfeldig. Lot servitøren bestemme maten og vinen. Satt ute og så på folkelivet, mens rettene kom på løpende bånd. Nydelige smaker. Og akkurat passe mye. Avslappet og hyggelig! Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, linnmk

Reisende som så på Rosmara, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rosmara? Del dine erfaringer!