“Anbefales ”
Anmeldelse av Texas Barbecue Café

Texas Barbecue Café
Vurdert som nr. 3 av 34 Restauranter i Asker
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Stiligt lokale, hyggelig ansatte og veldigt god mat. Ta turen om du liker amerikansk barbeque. Ryddigt og rent, tommel opp

Dato for besøk: september 2020
Takk, arvel2016

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte denne en torsdag kveld og bestilte fire spare ribs. De hadde bare to igjen, så vi fikk to beef ribs til samme pris. Veldig bra service. Kjøttet var utrolig mørt og ble servert med husets gode barbequesaus. Hyggelige lokaler og betjening. En klar oppgradering i forhold til vårt forrige besøk før restauranten brant ned for et par år siden. Bra at man har modifisert konseptet en smule ved å innføre skikkelige glass og tallerkener.

Takk, labrekke
Anmeldt 3. mai 2020

Fantastisk mat, atmosfære og service. Alt fra side-orders som mac & cheese til brisket taco smaker himmelsk.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, eirikhorn
Anmeldt 29. februar 2020

Utrolig god mat!. Hyggelige lokaler, god, mør og smakfull mat, som ble servert raskt etter bestilling.Utrolig hyggelig servitør, som gjorde besøket til en utrolig fin opplevelse Sjelden jeg blir så overrasket av god mat og bra service, men denne restauranten kan jeg virkelig anbefale!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, hannae845
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Her var det god mat!! Og fantastisk lemon curd kake Og topp service Vi stopper garantert innom neste gang vi kjører forbi

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 11linnb

Reisende som så på Texas Barbecue Café, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Texas Barbecue Café? Del dine erfaringer!