“Norges beste BBQ plass?”

Texas Barbecue Taco Parlor
Vurdert som nr. 3 av 37 Restauranter i Asker
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk deilig mat og drikke, super service! En skikkelig BBQ plass som har skjønt hvordan det skal gjøre. Deilig atmosfære toppet et herlig måltid.

1  Takk, 474erlendm

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte tre Pitmaster’s BBQ Sampler og to Caveman’s BBQ Bonanza dagen før, men måtte likevel vente én time på maten.

Kjøttet var utrolig mørt og godt, og servicen ok (måtte bestille ved å skanne en qr-kode limt fast på bordet). Drikke kom kjapt etter bestilling, men litt skuffende å måtte vente så lenge på maten, som vi også måtte registrere på nytt, selv om den allerede var forhåndsbestilt.

Mulig å strømlinjeforme bestillingen noe altså, men maten kan ikke bli stort bedre. Vi var fem voksne og det var mat til overs (som vi fikk med oss i doggiebag), selv med to kjøttglade ungdommer i følget.

Takk, labrekke
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale som spurte hvordan alt stod til og småprat. Hyggelig atmosfære. God mat, god kvalitet, likte spesielt spareribs og pulled kjøtt.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, hannasask
Anmeldt 23. mai 2021

Jeg fikk på min tallerken de beste tacos noensinne. Bønner og corn muffin ved siden, helt ypperlige. Alle i selskap ble fornøyd og vel tatt imot.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, F3163ZBmichaelm
Anmeldt 22. mars 2021 via mobile enheter

Vårt absolutte favorittspisested i Asker! Texas Barbecue er så autentisk som du kan få det, både i mat, drikke, atmosfære og eiere+ansatte.
Dette stedet blir faktisk bare bedre og bedre, og vi er stadig innom for lunsj og middag :)
Våre favoritter er Brisket, og pulled pork.
Paiene til Angela anbefales også virkelig!

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, herrogfrugourmet

Reisende som så på Texas Barbecue Taco Parlor, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Texas Barbecue Taco Parlor? Del dine erfaringer!