“Hyggelig sted med god mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Rå Smak

Rå Smak
Bestill bord
søn. 1.8.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 34 Restauranter i Asker
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig Resturant med god mat og hyggelig betjening. Vi var der med venner og fikk en utrolig god service. Endelig et bra sted å gå ut å spise i Asker.

Takk, IvarH29

Anmeldt 31. oktober 2018

Godt kjøtt, men sløve kniver, Det vanskelig å skjære gjennom det møre kjøttet, selv løken var det vanskelig å dele med disse knivene. Begge fikk en forferdelig bismak da vi spiste rødbetmoss. Vi fant ut at det var pynten en grønn liten plante som ga denne smaken (smakte gjæret og gammel). Vi sa i fra til betjeningen, men svaret var at de ikke visste hvilken salat det var, fordi den kom fra en felles pose med flere salatblader. Ikke noe beklager eller annet. Men denne dårlige smaken ødela hele hovedretten. Desserten var fancy, ble kalt multekrem, men det var mest krem med noen seiner i og knuste nøtter, Det smakte ikke multer. Beklager Rå Smak, men denne gangen skuffet dere.

Takk, Vigdis S
Anmeldt 26. oktober 2018

Vi ble forledet av en kelner da vistoppet for og se på menyen. Hadde tenkt ved en anledning og sjekke tilbudet deres. Så vel egentlig på menyen at vi nok kunne styrt unna, da det virket som og være topp priset og vi regnet med at maten da også selvsagt ville være det. Vi valgte og gå inn etter anbefalingen fra kelner. Restauranten hadde kun 2 gjester når vi kom. Kelneren kom med meny og ville anbefale 3 eller 4 retter menyen. Vi endte med 1 3-retters meny og en tallerkenrett med laks. Det ble bestilt øl som var godt, men pris og mengde (0.33 boks til 120 kr) stod ikke i samsvar. Servicen videre var så som så. Laksen ble anbefalt og jeg valgte den kun som tallerkenrett. Skjønte på kelneren at han (valgte) og misforstå ennå jeg uttrykte meg klart fra hans anbefaling. Prøvde og fange oppmerksomheten deres da de hadde lite og gjøre men måtte gå til disken og forsikre meg om at de hadde tatt rett bestilling noe de ikke hadde og så litt oppgitt ut. 3 retters bestod av kje som var fett og lite smak, lite smak på tilbehør også forøvrig, retten var flat. Laksen kom med risottoris under og den var dynket med saltsmak av soyasaus og worchestersaus, det ga retten en smak SALT! Laksen var også mer rå inni en jeg spiser. Fikk etterhvert fanget kelnerens oppmerksomhet og gitt beskjed, laksen ble tatt inn og etter en stund kom stykke tilbake etter en runde i mikroen?, kantene var tørre, jeg sa også at det var vel salt og rått, hvorpå han svarte at det var sånn de serverte den der. Vannkaraffel ble ikke fylt, og igjen måtte man prøve og få kelnerens oppmerksomhet. 3- retters dessert var sjoko.fondant med kokosis. Fondanten var veldig liten og en liten kule is, men den var smakfull. Kelnere var ikke og se da vi ville ha regningen. Når den kom spurte kelneren om alt var bra, jeg gjentok at opplevelsen med laksen og 3 retters litt lite smakfull og manglet høydepunkt. Fikk da igjen til svar at det var sånn de serverte det der Alt i alt ble det en meget dyr aften etter planen, og det kunne vært greit. Men, pris, smak og service samsvarte overhodet ikke. Og, hele opplevelsen føltes bortkastet og lommeboken meget mer slunken, - for ingenting.

6  Takk, 333Atina
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Nå har vi vært her 5-6 ganger og spist mye forskjellig.
Maten her er helt nydelig, kan ikke anbefale varmt nok.
Stedet er hurtig blitt populært så bestill bord.

1  Takk, Oslo_NorwayJohn
Anmeldt 17. september 2018

Helt klart et spisested som løfter Asker fra å være ligg kjedelig på matfronten. Denne restauranten har kjempepotensial! Men da må servicen følge med. Man føler seg rett og slett til bry når man setter seg ned. I allefall mine venner og jeg opplevde det slik. Linjer som "skal du ha noe, eller"? kom før vi rakk å si hva vi ønsket å spise.
Flere ganger sa min venninne at hun måtte ha glutenfrie produkter. Det dukket ikke opp før etter vi spurte to ganger.
Vinkompetansen bør også høynes " jeg vet ikke hva som passer til villsvin"- den er grei, men spør da en av de andre som jobber i lokalet.

Maten er derimot god!

1  Takk, HenriBn

Reisende som så på Rå Smak, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rå Smak? Del dine erfaringer!