“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Rå Smak

Rå Smak
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Asker
Anmeldt 19. november 2018

Har vært der 2 ganger med kort mellomrom og fått servert svært god mat. Eneste lillle "skår i gleden" var at sist gang da vi var 8 stk så måtte vi "vagle" oss opp på høye barkrakker da vi ikke fikk plass ved bord inne i restaurant--delen, men inne i butikk-lokalet.

Takk, orygh

Anmeldt 19. november 2018

Rå Smak serverer fine retter, godt tilberedt og fint presentert. Vi spiste ishavsrøye og hjort. Begge rettene var delikate og smakfulle. Rå Smak er ikke billig (to kuler is til 110,- ??), men kvaliteten er bra.
Vi var der i november os fikk bord ikke så langt fra døren. Et kaldt gufs gikk gjennom store deler av lokalet hver gang noen kom og gikk. Ikke veldig behagelig.
Servicen var profesjonell, men upersonlig.

1  Takk, OeyvindMarkussen
Anmeldt 7. november 2018

Nydelig mat og fin service. Gudskjelov var ikke tallerkenen "overstasjet" med grønt .Endelig et sted i Asker hvor man kan innta et "kultivert" måltid.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Erik W
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig Resturant med god mat og hyggelig betjening. Vi var der med venner og fikk en utrolig god service. Endelig et bra sted å gå ut å spise i Asker.

Takk, IvarH29
Anmeldt 31. oktober 2018

Godt kjøtt, men sløve kniver, Det vanskelig å skjære gjennom det møre kjøttet, selv løken var det vanskelig å dele med disse knivene. Begge fikk en forferdelig bismak da vi spiste rødbetmoss. Vi fant ut at det var pynten en grønn liten plante som ga denne smaken (smakte gjæret og gammel). Vi sa i fra til betjeningen, men svaret var at de ikke visste hvilken salat det var, fordi den kom fra en felles pose med flere salatblader. Ikke noe beklager eller annet. Men denne dårlige smaken ødela hele hovedretten. Desserten var fancy, ble kalt multekrem, men det var mest krem med noen seiner i og knuste nøtter, Det smakte ikke multer. Beklager Rå Smak, men denne gangen skuffet dere.

Takk, Vigdis S

Reisende som så på Rå Smak, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rå Smak? Del dine erfaringer!