“Rå Smak holder stilen!”

søn. 25.7.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 34 Restauranter i Asker
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Alltid en glede å komme tilbake til ny meny som virkelig holder mål. Vinpakke var et velkomponert følge. Gledelig å se at det er fullt hus selv en midtukedag og at personalet bare blir bedre og bedre. Stå på, vi gleder oss over Askers perle!

Takk, Børge T

Anmeldt 19. november 2018

Har vært der 2 ganger med kort mellomrom og fått servert svært god mat. Eneste lillle "skår i gleden" var at sist gang da vi var 8 stk så måtte vi "vagle" oss opp på høye barkrakker da vi ikke fikk plass ved bord inne i restaurant--delen, men inne i butikk-lokalet.

Takk, orygh
Anmeldt 19. november 2018

Rå Smak serverer fine retter, godt tilberedt og fint presentert. Vi spiste ishavsrøye og hjort. Begge rettene var delikate og smakfulle. Rå Smak er ikke billig (to kuler is til 110,- ??), men kvaliteten er bra.
Vi var der i november os fikk bord ikke så langt fra døren. Et kaldt gufs gikk gjennom store deler av lokalet hver gang noen kom og gikk. Ikke veldig behagelig.
Servicen var profesjonell, men upersonlig.

1  Takk, MullahOMA
Anmeldt 7. november 2018

Nydelig mat og fin service. Gudskjelov var ikke tallerkenen "overstasjet" med grønt .Endelig et sted i Asker hvor man kan innta et "kultivert" måltid.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Erik W
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig Resturant med god mat og hyggelig betjening. Vi var der med venner og fikk en utrolig god service. Endelig et bra sted å gå ut å spise i Asker.

Takk, IvarH29

Reisende som så på Rå Smak, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rå Smak? Del dine erfaringer!