“5 retter med god vin”
Anmeldelse av Rå Smak

Rå Smak
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Asker
Anmeldt 6. februar 2019

Begynte med to fantastiske fiskeretter før kveldens nedtur - villsvin til hovedrett. Klassiske og trygge oster før en ypperlig dessert. Samlet sett et godt måltid. Hyggelig atmosfære og grei betjening.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, mariafT8466VM

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Servicen vi fikk var topp fra vi kom til vi gikk. Maten var nydelig og vi gleder oss til å se den nye bilisten i 2019.

Takk, Howliholding
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Her var vi etter at noen av oss hadde en fantastisk opplevelse sist. Så dette ville jeg prøve.

Vi hadde 5 retter, disse rettene var gode men når ikke engang knærne til kvaliteten som råder i Oslo.

Servitøren vår var sikkert en råflink vinekspert. Men noe særlig herskapelig var han ikke. Arrogant holdning. Ble fortalt av de på bordet at forrige besøk var av helt annen kvalitet på alt.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, sondrec2017
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Har vært på Rå Smak flere ganger det siste året og har hver gang vært fornøyd med maten. Dagens 3- og 5-retters meny gir mye for pengene. Veldig uformell stemning, øitt "tett" lokale. Har litt å utsette på trekk fra døren da jeg var der på en kald kveld i desember.

Takk, Randi W
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Alltid en glede å komme tilbake til ny meny som virkelig holder mål. Vinpakke var et velkomponert følge. Gledelig å se at det er fullt hus selv en midtukedag og at personalet bare blir bedre og bedre. Stå på, vi gleder oss over Askers perle!

Takk, Børge T

Reisende som så på Rå Smak, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rå Smak? Del dine erfaringer!