“Meget god mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Rå Smak Spiseri

Rå Smak Spiseri
Vurdert som nr. 2 av 43 Restauranter i Asker
Anmeldt 8. september 2019

Vi spiste en 3-retters med pasta, lammekjøtt og sorbet. Alle rettene smakte meget godt og ble levert uten lang venting. Servitrisen var vennlig og gjorde en god jobb. Vi kommer helt sikkert tilbake hit.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Oyvind81

Anmeldt 30. august 2019

Meget god mat . Store og små var veldig fornøyd med både kjøtt og fiske retter .
En helt utrolig service fra den kvinnelige servitøren.

Takk, Helge L
Anmeldt 27. august 2019

Sentralt plassert restaurant med hyggelig personale.
Maten var veldig god, både kveiten og kjeet - med godt tilbehør.
Uten ekstra kostnad fikk vi ekstra poteter (noen ekstra sultne gjester!), veldig hyggelig.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Culptur
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Kan man gå på romantisk date i Asker og få nydelig mat og vin? Ja. Kan to søstre få litt tapas i hyggelig atmosfære? Svaret er ja, men da må du dra hit! Både dagens treretters som var i våres, tapastallerkenen og blåskjellene var utsøkte. Vi spiste oss gode og mette og fikk dessuten veldig hyggelig servering. Vi kommer garantert igjen!

Takk, Benedikte V
Anmeldt 22. juli 2019

For en fantastisk opplevelse. Nydelig mat, flott servering og behagelig atmosfære. Rause porsjoner til overkommelig pris. Vi kommer garantert tilbake hit.

1  Takk, Marianne H

Reisende som så på Rå Smak Spiseri, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rå Smak Spiseri? Del dine erfaringer!