“Ren tilfeldighet”

man. 27.9.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 35 Restauranter i Asker
Anmeldt 22. juli 2020

Vi var på vei fra Oslo, til Vestfold og fant ut at vi skulle spise en sen lunch. Google maps og et restaurantsøk, brakte oss vekk fra E18 og til Asker. Vi kom til en delikatessebutikk, med restaurant og ble møtt av en hyggelig servitør.
Klokken var blitt over 16:00, for sent for lunchsetbering, så det ble en treretters middag isteden. Det angrer vi ikke på!! 3 fantastiske retter ble servert, hvor hver minste detalj var gjennomtenkt!. Etter maten, lurte vi på om de solgte tomatchutney. Denne var hjemmelaget og ikke til salgs, men vi fikk likevel med et lite beger hjem!
Mat og service i særklasse!!

Takk, Q9325CFkimm

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Sommerkveld i Asker på Rå Smak ble en stor opplevelse. Fireretters med vinpakke var full av gode smaksopplevelser! Gjennomførte retter med gode vinvalg. Anbefales på det varmeste. Hyggelig og kunnskapsrik servitør og engasjert kokk! Tusen takk!

1  Takk, knulin
Anmeldt 12. februar 2020

hygelig betjening og god mat for pengene. Veldig sentralt beliggenhet i Asker, like ved tog/buss stasjonen, lett å stikke innom etter arbeidstid

Dato for besøk: januar 2020
Takk, klok999
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt. Tatt godt imot! Hyggelig personale. Bestilte 3 retters med vinpakke. Noen hadde andebryst, andre hadde laks som hovedrett. Alt var svært delikat,smakfullt og mettende.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, fillihoy
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Ble godt tatt imot og anvist bord. Bestilte 3 retters med biff tartar til forrett. Helt nydelig og en stor porsjon. Elgbiffen perfekt stekt også der stor porsjon. Terte med bær og karamellisert iskrem aldeles fortreffelig. Meget store porsjoner og vi ble stappmette. Eneste som trekker ned er vinkunnskapen til kelneren som var noe begrenset. Velger likevel gi full score grunnet hele opplevelsen og atmosfæren.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, robertlied

Reisende som så på Rå Smak, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rå Smak? Del dine erfaringer!