“Fantastisk !”
Anmeldelse av Rå Smak

Rå Smak
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Asker
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Nydelig mat og utrolig god vin til hver rett. Spiste 5 retter med vinpakke. Herlige servitører. Rett og slett en 3-4 timers strålende kveld.

Takk, ellendS1996FV

Anmeldt 9. januar 2021 via mobile enheter

I forbindelse med en liten bursdagsfeiring reseverte vi bord flere uker i forveien hos det som skulle være en av Asker sine beste spisesteder. Dette ble dessverre bare en svært skuffende opplevelse.

Ved ankomst ble vi plassert i et ‘skjult’ hjørne innerst i lokalet med dårlig belysning og svært vonde barkrakker. Ingen andre alternativer tilgjengelig. Plasseringen var så skjult at deres ansatte ikke kunne se oss. Dette resulterte i at vi måtte gå å hente vedkommende gjentatte ganger for å bestille og for å få kvittering, og det skal ikke være nødvendig når man betaler slike summer for måltidene.

Maten var god, men gjør dessverre ikke opp for den dårlige plasseringen og servicen man mottar. Anbefales ikke.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, olaoloe
Anmeldt 22. juli 2020

Vi var på vei fra Oslo, til Vestfold og fant ut at vi skulle spise en sen lunch. Google maps og et restaurantsøk, brakte oss vekk fra E18 og til Asker. Vi kom til en delikatessebutikk, med restaurant og ble møtt av en hyggelig servitør.
Klokken var blitt over 16:00, for sent for lunchsetbering, så det ble en treretters middag isteden. Det angrer vi ikke på!! 3 fantastiske retter ble servert, hvor hver minste detalj var gjennomtenkt!. Etter maten, lurte vi på om de solgte tomatchutney. Denne var hjemmelaget og ikke til salgs, men vi fikk likevel med et lite beger hjem!
Mat og service i særklasse!!

Takk, Q9325CFkimm
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Sommerkveld i Asker på Rå Smak ble en stor opplevelse. Fireretters med vinpakke var full av gode smaksopplevelser! Gjennomførte retter med gode vinvalg. Anbefales på det varmeste. Hyggelig og kunnskapsrik servitør og engasjert kokk! Tusen takk!

1  Takk, knulin
Anmeldt 12. februar 2020

hygelig betjening og god mat for pengene. Veldig sentralt beliggenhet i Asker, like ved tog/buss stasjonen, lett å stikke innom etter arbeidstid

Dato for besøk: januar 2020
Takk, klok999

Reisende som så på Rå Smak, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Rå Smak? Del dine erfaringer!