“Jucy burger”
Anmeldelse av JustBurger

JustBurger
Vurdert som nr. 4 av 34 Restauranter i Asker
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Beste burgeren jeg har spist på lenge!
Anbefales Kun få minutter fra Asker sentrum. Skikkelig 90’talls feeling

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, CecilieG132

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Jeg synes det var en veldig god burger og meget hyggelig betjening og personale! Leveringen var veldig rask og effektiv.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, josefineh119
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Veldig god burger, hyggelig betjening! Rask servering. Kan trygt anbefales. Kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, chrein
Anmeldt 9. januar 2020

Nydelig enkel burger med godt kjøtt, god kålblanding med dressing! Firesene var også vedlig gode. Kommer til å bli fast burger sted

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 26sveina
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Jobber ofte i Sandvika. Og drar til dette stedet så ofte som mulig på grunn av de burgere som blir laget her ! Beste burger i Oslo område garantert!!!!!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Bossanceros

Reisende som så på JustBurger, så også på

Asker, Asker kommune
Asker, Asker kommune

Har du vært i JustBurger? Del dine erfaringer!