“God og rimelig mat”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger. Nydelig kyllingwrap blant annet. God service og bra utvalg. Trivelig atmosfære og ikke stive priser. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, _beritgu

Anmeldt 26. oktober 2018

Dårlig mat og service. Ukoselig lokale. Fungerer ikke for en kaffepause, som lunchsted eller et glass. Et sted uten sjel, dessverre.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 333Atina
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Det var mykje meir fristende ting på menyen no enn det det var tidligere. Det er ikkje den koseligste plassen, men fint om du vil ha det litt rolig.

Takk, fromN0rway
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Bestilte indrefilet - fikk ikke opplyst at saus ikke fulgte med . Bakt potet var ikke varm .ingen spurte om hvordan maten smakte .

1  Takk, livs536
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Sure kelnere som er alt annet enn imøtekommende når vi kommer til restauranten. Senere finner jeg og min veninne opptil flere biter med STEIN i maten vår!!! Når vi gikk for å klage fikk vi så vidt en unnskyldning. Kommer aldri til å dra tilbake hit. Synd for maten er veldig god.

3  Takk, hannat789

Reisende som så på Intermezzo, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Intermezzo? Del dine erfaringer!