“Strålende fornøyd”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig kompetent personale, fikk servert ypperlig lunch, stedet fremtrer som rent og pent. Alt i alt en meget hyggelig restaurantopplevelse.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Tordtinius

Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Thai chicken salat er og blir favoritt. Den er alltid god, og maten kommer raskere nå enn før. Sikkert pga nye eiere.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, 511einarb
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Styr unna.
Bestilte fiskesuppe og lenger unna fiskesuppe kommer du ikke. Og det er ganske godt gjort å få et solid fiskebein i suppa.
Servering var heller ikke av det bra slaget. Skje lå langt ned i suppa, brødet hadde også fått seg en tur i suppa.
De hadde tenkt at jeg skulle spise salat med skje og jeg måtte be om å få serviett.
Her er det mye å rette på, det er det ingen tvil om.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, lunrol
Anmeldt 18. januar 2020

Vi var en gjeng der og ble tatt imot av smørblid betjening, bestilte alt fra burger, wok, sprøstekt and og sushi. Meget god mat og stoore porsjoner! Mye for pengene. Vi skal tilbake!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, enranoe
Anmeldt 8. desember 2019

Veldig avslappet og med gode priser, anbefales. Midt i shopping sentret Trekanten i Asker. God og fersk asiatisk mat men også med burgere og noe for alle synes jeg.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Relax721748

Reisende som så på Intermezzo, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Intermezzo? Del dine erfaringer!