“Nydelig mat”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2020

Har nå brukt Intermezzo ved flere anledninger. Maten var fantastisk hver gang. Anbefaler asiatisk og sjømat på det varmeste.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, eliseaE2196RE

Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Spiste her med venner, veldig fornøyd etter besøket! Jeg spiste veldig god sushi, vennene mine spiste Pad Thai og Wok. Alle ble mette og glade. :) Kommer til å komme tilbake.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 643amalien
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god asiatisk mat! Jeg spiste bon bon ramen, den var veldig god! Takk for besøket.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 579karron
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig kompetent personale, fikk servert ypperlig lunch, stedet fremtrer som rent og pent. Alt i alt en meget hyggelig restaurantopplevelse.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Tordtinius
Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Thai chicken salat er og blir favoritt. Den er alltid god, og maten kommer raskere nå enn før. Sikkert pga nye eiere.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, 511einarb

Reisende som så på Intermezzo, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Intermezzo? Del dine erfaringer!