“Best mat i hele Asker!”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Likte dette stedet veldig godt. Alle er så hyggelige og jeg føler meg veldig ivaretatt. De har de beste kinesiske pannekakene, så den anbefales.

1  Takk, 108kirsti

Anmeldt 10. september 2020

Har nå brukt Intermezzo ved flere anledninger. Maten var fantastisk hver gang. Anbefaler asiatisk og sjømat på det varmeste.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, eliseaE2196RE
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Spiste her med venner, veldig fornøyd etter besøket! Jeg spiste veldig god sushi, vennene mine spiste Pad Thai og Wok. Alle ble mette og glade. :) Kommer til å komme tilbake.

1  Takk, 643amalien
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god asiatisk mat! Jeg spiste bon bon ramen, den var veldig god! Takk for besøket.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 579karron
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig kompetent personale, fikk servert ypperlig lunch, stedet fremtrer som rent og pent. Alt i alt en meget hyggelig restaurantopplevelse.

1  Takk, Tordtinius

Reisende som så på Intermezzo, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Intermezzo? Del dine erfaringer!