“Fantastisk restaurant - ALLTID”
Anmeldelse av Intermezzo

Intermezzo
Vurdert som nr. 8 av 37 Restauranter i Asker
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Intermezzo minimum én gang i måneden i mange år og alt vi har smakt har vært helt ypperlig! Betjeningen er alltid veldig hyggelig og alt er alltid rent og pent. Spesielt vil jeg anbefale sushien som fremdeles står igjen som den beste jeg har smakt. Selv på dyrere og mer spesialiserte sushirestauranter har jeg ikke greid å finne noe som smaker bedre❤️

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Daydream48539294178

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Anmeldelsen gjelder Take-Away
Dette var det mest triste jeg har sett. Alt så ut som om det var laget timesvis før avhenting.
Knusktørr kylling, ihjel stekte poteter, kjøttboller a la svenske kjøtt boller fra Kiwi, fem scampi i en haug med sursøt saus, soggi focaccia osv.........
Håper dette var et arbeidsuhell. «Gildet»kostet kr 950 til 4 personer.
Overhodet ikke verdt pengene! Unngå å bestille dette!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, trondd589
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Sykt hyggelig betjening og fantastisk mat! Vi kom sent og de holdt oppe litt lenger for oss. Nydelig sushi med god laks - og store biter. Anbefales

Dato for besøk: april 2021
Takk, Aurorallund
Andrea N, Owner på Intermezzo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Setter pris på tilbakemelding! Velkommen igjen:)

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Likte dette stedet veldig godt. Alle er så hyggelige og jeg føler meg veldig ivaretatt. De har de beste kinesiske pannekakene, så den anbefales.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 108kirsti
Anmeldt 10. september 2020

Har nå brukt Intermezzo ved flere anledninger. Maten var fantastisk hver gang. Anbefaler asiatisk og sjømat på det varmeste.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, eliseaE2196RE

Reisende som så på Intermezzo, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Intermezzo? Del dine erfaringer!