“Nydelig mat og super betjening!”
Anmeldelse av Intermezzo

Intermezzo
Vurdert som nr. 9 av 37 Restauranter i Asker
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021

Vi spiste tre retters middag som smakte nydelig! Og ble servert av veldig hyggelige servitører! Hit skal vi tilbake.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Birius

Anmeldt 30. august 2021

Maten var god. Tar lang tid å få påfyll av ris. Betjeningen følger ikke opp om man trenger noe mer å drikke. Tar lang tid å få mat og drikke. Lite service.

Takk, 47tanjac
Anmeldt 28. juli 2021

Visste ikke hva vi kunne forvente men ble positivt overraska av både maten og servicen. Kan anbefale dette stedet.

Takk, Anne Marie O
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Intermezzo minimum én gang i måneden i mange år og alt vi har smakt har vært helt ypperlig! Betjeningen er alltid veldig hyggelig og alt er alltid rent og pent. Spesielt vil jeg anbefale sushien som fremdeles står igjen som den beste jeg har smakt. Selv på dyrere og mer spesialiserte sushirestauranter har jeg ikke greid å finne noe som smaker bedre❤️

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Daydream48539294178
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Anmeldelsen gjelder Take-Away
Dette var det mest triste jeg har sett. Alt så ut som om det var laget timesvis før avhenting.
Knusktørr kylling, ihjel stekte poteter, kjøttboller a la svenske kjøtt boller fra Kiwi, fem scampi i en haug med sursøt saus, soggi focaccia osv.........
Håper dette var et arbeidsuhell. «Gildet»kostet kr 950 til 4 personer.
Overhodet ikke verdt pengene! Unngå å bestille dette!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, trondd589

Reisende som så på Intermezzo, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Intermezzo? Del dine erfaringer!