Booking.comUSD 160
TripadvisorUSD 151
Priceline
ZenHotels.comUSD 158
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger landlig til med fine turmuligheter. Og det behøves. For man vil ikke være på rommet mer enn nødvendig. Det er slitt, og på badet mangler flere fliser, fugene er lappet. Rett og slett litt kjipt.
Menneskene, maten og servicen er strålende. Det er rett og slett fem stjernes alt sammen. Burde vært mulig å freshe opp hotellet litt også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Torebe
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei og tusen takk for strålende tilbakemelding om vår mat og service. Vi jobber kontinuerlig med å være gode på disse områdene, så setter stor pris på din tilbakemelding. Vedrørende rom så har vi 77 av 155 rom som gjenstår å bli renovert. Noe vi håper blir mulig når det går mot roligere måneder.

Anmeldt 24. august 2018

Vi bodde på Vettre 2 døgn, Veldig hyggelig betjening, Vi er meget fornøyd med vårt opphold. Utrolig god frokost, Rommet var rent og hadde alt vi trengte. Hotellet ligger i veldig trivelig omgivelser. Kort vei til bussen som kjører inn til Oslo.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Elisabeth irgen... R

Tusen takk for flott tilbakemelding om vår mat, service, beliggenhet og fasiliteter. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Benyttet oss av dette hotellet i forbindelse med ferie, hovedsaklig på grunn av bassenget og overkommelig pris. Veldig god frokostbuffe og hyggelige ansatte. Dårlig renhold på hotellrommet, fant glassbiter på gulvet. Med en baby på hotellrommet var ikke dette helt heldig. Støvsugde rommet så fort vi ga beskjed, men dårlig renhold ellers på rommet også. Mye støv og møkkete kanter i dusjen. Flott lobby med nespressokaffe!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 536elins
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hei og takk for tilbakemelding.
Renhold som god mat og service er viktig for oss, så takk for din respons, den vil bli tatt på alvor.

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Overnatting i forbindelse med bryllup. Jeg bodde på Vettre i to døgn. Jeg er super godt fornøyd med hotellet. God frokost, hyggelig betjening. Fine rom. Praktisk med butikk rett i nærheten av hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Heidi L
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2018

Hei, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding om vårt hotell og personell, det setter vi stor pris på.
Håper å se deg tilbake snart igjen, ha en riktig god sommer.

Anmeldt 23. mai 2018

Jeg bestilte rom her igjennom booking.com og betalte der. Da jeg sjekket ut så fikk jeg beskjed om at det ikke var betalt og jeg stolte på det. Nå sitter jeg igjen som svarteper da jeg har bedt booking.com ordne opp. Har nå fått beskjed at jeg ikke får igjen da jeg burde visst selv at jeg hadde betalt på forhånd. Så jeg skal ikke bruke mine penger på Thon sine hoteller igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, funkycoldm

Hei og beklager så mye at du har kommet opp i denne situasjonen. Vi er selv rimelige fortvilet når slikt skjer, da det er utenfor vår kontroll. Hadde vært fint om du tok kontakt, så kan vi prøve å hjelpe deg i henhold til booking.com.
Ta kontakt på vettre.hotellsjef@olavthon.no så håper jeg vi får en god løsning i denne saken.