Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Booking.comUSD 155
eDreamsUSD 155
Trip.comUSD 191
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig renhold på rommet. Fant en meget stor edderkopp på romme nå i natt. Men personale er veldig hyggelige. Fin plass men dei må få på plass bedre renhold på rommene. Har hørt andre også klager på hygienen på rommene.

Takk, k_retorfinns
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding om vårt personell. Dårlig renhold skal ikke forekomme, synd du ikke nevnte dette da jeg antar at du bodde her over tid, slik mange sjåfører gjør om dagen. Må i den forbindelse si at dere har en spesialavtale der renhold hver dag ikke er en del av avtalen, men dere kan selvfølgelig be om ekstra om behov. Vedrørende edderkopper så er det slik at hotellet ligger tett opp til vegetasjon, mye plener, busker og trær på området, så ikke mulig å inngå at et insekt kommer inn, spesielt på denne tiden av året når vinduer og verandadører står åpne.

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell med romslige rom. Fint badebasseng hvor det er godt og varmt. Kjempegod service resepsjonen hvor de strekker seg litt ekstra for at du skal ha ett fint opphold. Fikk kulepenner og blokker tilby tegne på til barna fra en kjempeblid mann. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 839siril
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding om fine fasiliteter og hyggelig personell.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake:)

Anmeldt 15. januar 2020

Bodde her 2 netter i jobb forbindelse. Hotellet var bra men kunne nok trengt en aldri så liten oppgradering/oppussing. Maten vi fikk servert var veldig god! Servicen jeg fikk fra en svensk Martin i resepsjonen var upåklagelig!! Tommel opp til han :)

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, elinsne

Takk for hyggelig tilbakemelding om personell og mat. Vi startet i fjor med oppgradering av byggene. Kom så langt til å bli ferdig med et bygg før covid-19 satte det på vent, men vi håper å starte opp igjen når ting tar seg opp:)

Anmeldt 4. desember 2019

Veldig bra hotell, og fine nyoppusset rom. Fint basseng og god frokost og middag. Stille og rolig område. Litt dyr parkering 150kr, men det er vel slik det er i Asker. Hyggelig og rask betjening. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 577kristiank
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding om våre renoverte rom, gode mat og service. Veldig hyggelig at du tok deg til å dele dette med oss.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Dette er et helt greit hotell med litt mangler på det meste. Vært her flere ganger og alltid hatt den samme opplevelsen.
Personalet er stort sett hyggelige men det mangler en helhet. Ingen opplevelse av at de opererer som et team.
Maten er laber. Dårlig bufe, ofte rester fra forrige middag, lite utvalg. Personalet bruker lang tid på å fylle opp så det går ofte tomt for ting. Tror det mangler både matfaglig kompetanse og interesse.
Mange hoteller i samme område til like lav pris men med et helt annet nivå.
Velg noe annet hvis du kan

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, christiankarsthodne

Hei og takk for din tilbakemelding.
Bare ris som ros som gjør oss bedre.
Tar dine kommentarer med oss videre.