Gratis avbestilling frem til 23.10.21
Priceline
FindHotelUSD 147
eDreamsUSD 140
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Man forventer en viss standard på Thon Hotels. Resepsjonsområdet og restaurant var veldig bra og hyggelig betjening. Men rommet! For en skuffelse. Vi ble møtt av mugglukt, møkkete vegg til vegg teppe, møkkete bad, møkkete balkong uten stoler. Vi har sett( i ettertid) anmeldelser som tar opp noe av det samme( i 2018). Tydeligvis har ingenting blitt gjort. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Jet786958
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Takk for din tilbakemelding, bare ris som ros som gjør oss bedre. Setter stor pris på at dere var fornøyd med våre felles fasiliteter og ikke minst vårt personell. Vedrørende rom så startet vi i fjor, januar 2019 med å renovere.
Etter planen så skulle de gjenstående rommene, til sammen 2 etasjer bli tatt i år. Dette ble dessverre stoppet da vi i mars måtte stenge ned pga covid-19. Vi håper å starte opp igjen så fort ting normaliserer seg.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig renhold på rommet. Fant en meget stor edderkopp på romme nå i natt. Men personale er veldig hyggelige. Fin plass men dei må få på plass bedre renhold på rommene. Har hørt andre også klager på hygienen på rommene.

Takk, k_retorfinns
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding om vårt personell. Dårlig renhold skal ikke forekomme, synd du ikke nevnte dette da jeg antar at du bodde her over tid, slik mange sjåfører gjør om dagen. Må i den forbindelse si at dere har en spesialavtale der renhold hver dag ikke er en del av avtalen, men dere kan selvfølgelig be om ekstra om behov. Vedrørende edderkopper så er det slik at hotellet ligger tett opp til vegetasjon, mye plener, busker og trær på området, så ikke mulig å inngå at et insekt kommer inn, spesielt på denne tiden av året når vinduer og verandadører står åpne.

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell med romslige rom. Fint badebasseng hvor det er godt og varmt. Kjempegod service resepsjonen hvor de strekker seg litt ekstra for at du skal ha ett fint opphold. Fikk kulepenner og blokker tilby tegne på til barna fra en kjempeblid mann. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 839siril
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding om fine fasiliteter og hyggelig personell.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake:)

Anmeldt 15. januar 2020

Bodde her 2 netter i jobb forbindelse. Hotellet var bra men kunne nok trengt en aldri så liten oppgradering/oppussing. Maten vi fikk servert var veldig god! Servicen jeg fikk fra en svensk Martin i resepsjonen var upåklagelig!! Tommel opp til han :)

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, elinsne

Takk for hyggelig tilbakemelding om personell og mat. Vi startet i fjor med oppgradering av byggene. Kom så langt til å bli ferdig med et bygg før covid-19 satte det på vent, men vi håper å starte opp igjen når ting tar seg opp:)

Anmeldt 4. desember 2019

Veldig bra hotell, og fine nyoppusset rom. Fint basseng og god frokost og middag. Stille og rolig område. Litt dyr parkering 150kr, men det er vel slik det er i Asker. Hyggelig og rask betjening. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 577kristiank
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding om våre renoverte rom, gode mat og service. Veldig hyggelig at du tok deg til å dele dette med oss.
Hjertelig velkommen tilbake.