Gratis avbestilling frem til 06.11.21
ZenHotels.com
Booking.comUSD 153
FindHotelUSD 153
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Vettre ligger nær fjorden og det er mange fine steder for spasertur i nærheten.
Pent oppussede rom, delikate bad, de fleste rom har balkong.
Svømmebasseng og andre flotte fasiliteter.
Litt tungvint i forhold til å jobbe fra pulten på rommet - kun ett strømuttak og en krakk til å sitte på som er for lav i forhold til arbeidsstilling. Dette er løsbart - og hotellet har hyggelig og serviceinnstilt betjening.
Vel verdt et opphold

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, torunnm445
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Tusen takk for hyggelige tilbakemelding om beliggenhet, fasiliteter og personell.
Takk for konstruktiv tilbakemelding vedrørende arbeidspult, absolutt løsbart:)

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Et stille og rolig hotell. Kort avstand til Oslo/Asker. Man "slipper" kjøpepress uten å selv ville det.
Elbilladere, men hotellet hadde ikke merket dem med 230V/3,6kW, noe som er viktig for enkelte elbileiere som da ikke kan lade bilen der. For andre viser kW hvor lenge man må stå før man kan komme seg videre.

Ellers ett hotell med hyggelig personal, god mat, noe som er viktig for mange. Rommet også bra for oss, selv om det stod at disse rommene var mot hage og hadde balkong. Det hadde det ikke.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Trond S
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding om rom, fasiliteter, personell og mat.
Tar med meg ditt tips vedrørende el- lading, merking.

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Man forventer en viss standard på Thon Hotels. Resepsjonsområdet og restaurant var veldig bra og hyggelig betjening. Men rommet! For en skuffelse. Vi ble møtt av mugglukt, møkkete vegg til vegg teppe, møkkete bad, møkkete balkong uten stoler. Vi har sett( i ettertid) anmeldelser som tar opp noe av det samme( i 2018). Tydeligvis har ingenting blitt gjort. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Jet786958

Takk for din tilbakemelding, bare ris som ros som gjør oss bedre. Setter stor pris på at dere var fornøyd med våre felles fasiliteter og ikke minst vårt personell. Vedrørende rom så startet vi i fjor, januar 2019 med å renovere.
Etter planen så skulle de gjenstående rommene, til sammen 2 etasjer bli tatt i år. Dette ble dessverre stoppet da vi i mars måtte stenge ned pga covid-19. Vi håper å starte opp igjen så fort ting normaliserer seg.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig renhold på rommet. Fant en meget stor edderkopp på romme nå i natt. Men personale er veldig hyggelige. Fin plass men dei må få på plass bedre renhold på rommene. Har hørt andre også klager på hygienen på rommene.

Takk, k_retorfinns
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding om vårt personell. Dårlig renhold skal ikke forekomme, synd du ikke nevnte dette da jeg antar at du bodde her over tid, slik mange sjåfører gjør om dagen. Må i den forbindelse si at dere har en spesialavtale der renhold hver dag ikke er en del av avtalen, men dere kan selvfølgelig be om ekstra om behov. Vedrørende edderkopper så er det slik at hotellet ligger tett opp til vegetasjon, mye plener, busker og trær på området, så ikke mulig å inngå at et insekt kommer inn, spesielt på denne tiden av året når vinduer og verandadører står åpne.

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell med romslige rom. Fint badebasseng hvor det er godt og varmt. Kjempegod service resepsjonen hvor de strekker seg litt ekstra for at du skal ha ett fint opphold. Fikk kulepenner og blokker tilby tegne på til barna fra en kjempeblid mann. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 839siril
Lene E, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding om fine fasiliteter og hyggelig personell.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake:)