Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Agoda.comUSD 164
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi ska egentlig bo her i 10 dager men etter en natt så må vi gi oss . Rummet har ingen ventilasjon , ligger rett på fjærene i madrassen og enkelt rummet stinker av kloakk . Uteplassen er dekket med ugress og området rundt leilighetenes bakside er bare et kratt av ugress . Badet er møkkete og jeg finner hår overalt . Jeg er overrasket over hvor dårlig skikk et så bra omtalt hotell er i . Positivt er resturantens personale som er upåklagelig serviceinnstilte og derfor får de 2 stjerner .

1  Takk, camilla k
Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Vi fikk ikke velge hvordan vi ville betale på restauranten og i baren. Alt ble skrevet på rommet, noe jeg ikke er særlig komfortabel med.
Middagen til i underkant av 400,- per pers var ikke etter forventningene. Ingen av kjøttbitene var likt stekt. Og tilbehøret var bare lilla og smakløst. Alt av drikke var dyrt. Og drinken imponerte ikke.
Baren var kun oppe hvis det var mange nok. Hva er mange nok? Etter mye greier ble den åpen, men den ansatte som hadde ansvar i baren oppe i 2. Etg. Hadde også ansvar nede med noe annet, så vedkommende måtte bli hentet for hver hang det var en ny bestilling. Frokosten var så som så. Og i disse covid 19 tider var det et merkelig system på smittevern tiltak. Vi fikk servert varmmat,men vi alle tok på samme bestikk som ble lagt tilbake på fatene på alle pålegg. Lørdagsfrokosten besto av litt service,men søndagsfrokosten var ikke i nærheten. Rommene og resepsjon/restaurant var i forskjellige bygg, så en må ut for å komme til frokost. I regn for vår del. Rommene bar preg av slitasje.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, annegroo2020
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2020

Takk for tilbakemelding, både ris og ros som gjør oss bedre.
Det er i disse dager mye informasjon vedrørende covid-19 og smittevern. Buffet er tillatt så lenge bestikk skiftes hvert 30 minutt. Vi har i tillegg valgt å legge opp varmmat via en kokk, da vi har fått mange tilbakemeldinger om det er hyggelig at kokken er ute blant gjestene. Vedrørende bar så skal alt serveres ved bordene, det er ikke lov til å ha noen stående å servere fra bardisk. Vi har derfor valgt å ikke ha baren åpen, men benytte restaurantpersonell til å servere ved bordene ved behov og på forespørsel.
Hotellet ble i sin tid bygget som sykepleierskole, derfor flere bygg. Vi har 155 rom hvor de flesteste er renoverte, men pga covid-19 så måtte arbeidet avsluttes før vi ble helt ferdige. Beklager at dere måtte gå ut for å komme til hovedbygget, men det er slik hotellet er bygget da de fleste rommene ligger i sidebyggene.

Anmeldt 19. september 2020

Hyggelig og hjelpsomme personale i respejsonen. Rene og fine rom. Veldig fint med terrasse. Spiste middag på restauranten. Hyggelig atmosfære med god mat. Veldig blide og hyggelig servitør. Vi koste oss og anbefaler absolutt en reise hit. Vi kommer tilbake.

Takk, DeepJessica

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om fine rom, god mat og hyggelig personell.
hjertelig velkommen igjen.

Anmeldt 11. september 2020

Godt fornøyd med restauranten! Bevisst på Covid-19, hyggelig og bra service, god signatur burger :) Hotellet ligger ikke helt sentralt i Asker, men fin beliggenhet ift golf og turer. Trivelig basseng.

Takk, 780jarlea

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om vår mat, personell og smittevern.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Vettre ligger nær fjorden og det er mange fine steder for spasertur i nærheten.
Pent oppussede rom, delikate bad, de fleste rom har balkong.
Svømmebasseng og andre flotte fasiliteter.
Litt tungvint i forhold til å jobbe fra pulten på rommet - kun ett strømuttak og en krakk til å sitte på som er for lav i forhold til arbeidsstilling. Dette er løsbart - og hotellet har hyggelig og serviceinnstilt betjening.
Vel verdt et opphold

2  Takk, torunnm445
Lene Edvardsen, General Manager på Thon Hotel Vettre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Tusen takk for hyggelige tilbakemelding om beliggenhet, fasiliteter og personell.
Takk for konstruktiv tilbakemelding vedrørende arbeidspult, absolutt løsbart:)