Booking.comUSD 152
eDreamsUSD 152
ZenHotels.comUSD 163
1924 av 252 anmeldelser
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Ja Rommet mitt var ikke stort men flott utsiktLunchen var perfekt .Middagen svar nei . Mye ben i fisken som var torsk men altfør mye salt:(. Litt usikker om jeg vil komme tilbake ditt.Service mitt på.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, axept
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss feedback her på Tripadvisor.
Vi leser alle tilbakemeldinger med stor interesse og bruker disse aktivt i vårt arbeide med stadig å bli bedre.

Håper vi får gleden av å ønske velkommen tilbake - fortsatt til perfekt lunsj men også til benfri og mindre saltet fisk.

Anmeldt 25. september 2018

Stedet ligger veldig flott til med utsikt over Oslofjorden, mot Oslos sentrum og sørover mot Nesodden. Stedet har en spennende og dramatisk historie. Meget god mat, både frokost, lunch og middag. Proffesjonell og trivelig betjening i matsalen. Bygningsmassen er litt blandet, noe vedlikehold er nødvendig. Greie kurs rom med OK fasiliteter.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, IngeMauseth
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Så hyggelig å lese at du var så fornøyd hos oss - vi gleder oss allerede til å ønske velkommen tilbake til Quality Hotel Leangkollen.

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Deltok på ledersamling på Leangkollen - lunsj til lunsj. Hadde før besøket et spørsmål om lademuligheter for elbil så jeg sendte en e-post. Kun kort tid etter fikk jeg et positivt svar, en god start på samlingen!
Innsjekkingen gikk raskt og greit. Rommet var ikke det største, men det hadde flott utsikt mot Oslofjorden. Badet var heller ikke stort, men moderne og praktisk. Enkeltsengen var helt greit.
Møterommet fungere godt og det hadde en fin utsikt mot fjorden.
Lunsj og middag var bra og det så ut til at det fantes flere glutenfrie alternativer med god merking.
Et flott opphold, og det eneste som medfører nesten full pott på vurderingen er det lille rommet.
Hotellet har også en flott uteplass som kan anbefales.
Takk for flott opphold!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, WikeM
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2018

Tusen takk for din feedback.
Vi bruker alle tilbakemeldinger aktivt i vårt arbeide med stadig å bli bedre - hyggelig å lese at du totalt sett var så fornøyd med oppholdet ditt.

Ønsker deg en fin sommer og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Meget flott hotell med en utrolig beliggenhet. Hyggelig personale som var veldig behjelpelige og service innstilt. Kokkene på hotellet er utrolig dyktige. Frokosten var helt topp. Skal dere på dette hotellet så unn dere denne frokosten. Ellers var det et veldig rolig og fint hotell med masse fasiliteter.

Dato for oppholdet: mai 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Jostein J
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2018

Tusen takk for fine ord !
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 30. april 2018

Vi hadde et helge kurs her og kan anbefale dette som konferanse sted. Det eneste minuset her var at toalettet var for nærme veggen så det var vanskelig å sitte ordentlig, men det gikk fint på skrå. Maten var av ypperste klasse og frokostbordet var ypperlig. Betjeningen var hyggelig og service innstilt. Jeg anbefaler dette på det sterkeste.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, perroger2016
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Tusen takk for din fantastiske anbefaling !
Veldig hyggelig å lese at du var så fornøyd hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake !

Med vennlig hilsen