CheapTicketsUSD 152
ZenHotels.comUSD 164
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Julebord i toppklasse. Maten og servicen var kjempe bra. Mye folk men lite kø. God stemning i baren og fin musikk. Frokosten bra og innholdsrik. Kommer gjerne tilbake hit. Nå drar vi hjem med gode minner!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, thoreg2017
Emma J, Markedskoordinator på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2019

Tusen hjertelig takk for denne hyggelige tilbakemeldingen! Håper vi ses til julebord neste år igjen :)

Vennlig hilsen
Emma, Quality Hotel Leangkollen

Anmeldt 7. november 2018

Fin beliggenhet, gratis parkering, god mat. Rommet var litt lite men senga var god. God service i resepsjon og spisesal. Lite ankepunkt at de ikke var villig til å fyre bålpanna når flere av oss ville sitte ute på ettermiddagen. Det hadde gjort en forskjell for oss i det noe kalde været. En liten "ekstraservice" er det som gjør at man virkelig får godfølelsen for besøket og snakker det opp til andre.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, matformons
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei og tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss feedback på Tripadvisor.

Vi leser alle tilbakemeldinger med stor interesse og bruker disse aktivt i vårt arbeide med stadig å bli bedre.
Veldig hyggelig å registrere at du var fornøyd !

Klart vi skal fyre opp bålpanna når vær og vind-forhold tillater det - noe som sikkert var mulig denne ettermiddagen siden dere ønsket å sitte ute.

Neste gang blir det bål ! Hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Ja Rommet mitt var ikke stort men flott utsiktLunchen var perfekt .Middagen svar nei . Mye ben i fisken som var torsk men altfør mye salt:(. Litt usikker om jeg vil komme tilbake ditt.Service mitt på.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, axept
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss feedback her på Tripadvisor.

Håper vi får gleden av å ønske velkommen tilbake - fortsatt til perfekt lunsj men også til benfri og mindre saltet fisk.

Anmeldt 25. september 2018

Stedet ligger veldig flott til med utsikt over Oslofjorden, mot Oslos sentrum og sørover mot Nesodden. Stedet har en spennende og dramatisk historie. Meget god mat, både frokost, lunch og middag. Proffesjonell og trivelig betjening i matsalen. Bygningsmassen er litt blandet, noe vedlikehold er nødvendig. Greie kurs rom med OK fasiliteter.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, IngeMauseth
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Så hyggelig å lese at du var så fornøyd hos oss - vi gleder oss allerede til å ønske velkommen tilbake til Quality Hotel Leangkollen.

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Deltok på ledersamling på Leangkollen - lunsj til lunsj. Hadde før besøket et spørsmål om lademuligheter for elbil så jeg sendte en e-post. Kun kort tid etter fikk jeg et positivt svar, en god start på samlingen!
Innsjekkingen gikk raskt og greit. Rommet var ikke det største, men det hadde flott utsikt mot Oslofjorden. Badet var heller ikke stort, men moderne og praktisk. Enkeltsengen var helt greit.
Møterommet fungere godt og det hadde en fin utsikt mot fjorden.
Lunsj og middag var bra og det så ut til at det fantes flere glutenfrie alternativer med god merking.
Et flott opphold, og det eneste som medfører nesten full pott på vurderingen er det lille rommet.
Hotellet har også en flott uteplass som kan anbefales.
Takk for flott opphold!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, WikeM
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2018

Tusen takk for din feedback.
Vi bruker alle tilbakemeldinger aktivt i vårt arbeide med stadig å bli bedre - hyggelig å lese at du totalt sett var så fornøyd med oppholdet ditt.

Ønsker deg en fin sommer og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen