Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 21. januar 2019

Dårlig rombelysning, ingen takbelysning. Det manglet vinglass på rommet. Minibar tom. Blir endel vannsøl på badet siden det mangler frontdør på dusjen. Frokost var ok, men ikke alt så veldig fresht ut rundt 10:00. Man kunne gjerne passet på at ting så bedre ut utover i frokostiden. Bacon, og vaffelrøre ble mangelfullt mot slutten.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Thomas B
Emma J, Markedskoordinator på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2019

Hei Thomas,

Så flott at du liker bygget vårt, ligger mye historie i disse gamle tømmerveggene.
Beklager at opplevelsen ikke stod til svar til forventningene dine, dette er et gammelt bygg på godt og vondt.
Vi bruker ikke minibar i Quality, kjøleskapet er kun til eget bruk og drikke kan kjøpes nede i loungen hvis man ønsker. Men vi skal absolutt bli tydeligere på å kommunisere dette! Vi serverer frokost mellom 7.00- 9.30 men skal se hva vi kan gjøre for at maten oppleves som enda bedre. Vi er kjente for våre gode matopplevelser og vi ønsker selvfølgelig at alle skal bli fornøyde. Håper vi ser deg igjen, slik vi får sjansen å vise hvor koselig man kan ha det her oppe på Leangkollen :-)

Vennlig Hilsen
Emma, Quality Hotel Leangkollen

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Julebord i toppklasse. Maten og servicen var kjempe bra. Mye folk men lite kø. God stemning i baren og fin musikk. Frokosten bra og innholdsrik. Kommer gjerne tilbake hit. Nå drar vi hjem med gode minner!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, thoreg2017

Tusen hjertelig takk for denne hyggelige tilbakemeldingen! Håper vi ses til julebord neste år igjen :)

Vennlig hilsen
Emma, Quality Hotel Leangkollen

Anmeldt 7. november 2018

Fin beliggenhet, gratis parkering, god mat. Rommet var litt lite men senga var god. God service i resepsjon og spisesal. Lite ankepunkt at de ikke var villig til å fyre bålpanna når flere av oss ville sitte ute på ettermiddagen. Det hadde gjort en forskjell for oss i det noe kalde været. En liten "ekstraservice" er det som gjør at man virkelig får godfølelsen for besøket og snakker det opp til andre.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, matformons
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei og tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss feedback på Tripadvisor.

Vi leser alle tilbakemeldinger med stor interesse og bruker disse aktivt i vårt arbeide med stadig å bli bedre.
Veldig hyggelig å registrere at du var fornøyd !

Klart vi skal fyre opp bålpanna når vær og vind-forhold tillater det - noe som sikkert var mulig denne ettermiddagen siden dere ønsket å sitte ute.

Neste gang blir det bål ! Hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Ja Rommet mitt var ikke stort men flott utsiktLunchen var perfekt .Middagen svar nei . Mye ben i fisken som var torsk men altfør mye salt:(. Litt usikker om jeg vil komme tilbake ditt.Service mitt på.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, axept
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss feedback her på Tripadvisor.

Håper vi får gleden av å ønske velkommen tilbake - fortsatt til perfekt lunsj men også til benfri og mindre saltet fisk.

Anmeldt 25. september 2018

Stedet ligger veldig flott til med utsikt over Oslofjorden, mot Oslos sentrum og sørover mot Nesodden. Stedet har en spennende og dramatisk historie. Meget god mat, både frokost, lunch og middag. Proffesjonell og trivelig betjening i matsalen. Bygningsmassen er litt blandet, noe vedlikehold er nødvendig. Greie kurs rom med OK fasiliteter.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, IngeMauseth
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Så hyggelig å lese at du var så fornøyd hos oss - vi gleder oss allerede til å ønske velkommen tilbake til Quality Hotel Leangkollen.