ZenHotels.com
Priceline
Orbitz.com
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Overnattet i forbindelse med konfirmasjon. Ble godt tatt imot ved sen innsjekk og fikk oppgradering til superior-rom for å møte ønske om badekar. God frokost hvor det var tatt smittevern-hensyn. Glemte en gjenstand på rommet som ble ettersendt i posten.

Vi fant ikke ladeplass til EL-bil, men ville blitt dirigert dit hvis vi hadde spurt.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, holmiss
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

5 80+ damer fikk et flott døgn her. Vi fikk reservert " kahytten" fra ettermiddagen til etter frokost dagen etter. Dette var perfekt for oss. Utsikten utover Oslofjorden var fabelaktig . Det var også vår servitør Kim Andre. Han gjorde sitt ytterste for at vi skulle føle oss ivaretatt fra høye rekesmørbrød og hvit vin på ettermiddagen til 3 retters herlig middag på kvelden.
Et ekstra pluss for oss historieinteresse var å vandre rundt på det som var Quislings " Ørneredet".
Opphold og måltider her kan anbefales. Det eneste negative var at badene var trange for gamle damer.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 7inger
Merete Emanuelsen, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Så hyggelig at dere var så fornøyde med vår service da dere besøkte oss.
Det var superhyggelig å ha dere på besøk !

mvh
Merete Emanuelsen
Direktør

Anmeldt 20. februar 2020

God service og hjelpsomme ansatte. Fantastisk mat, både til frokost, lunsjbuffet og 3-retters middag med god vin til. Et hotell med særpreg tilbake i historien. Rommet var enkelt, men rent og pent. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, NinaH1935
Anmeldt 12. februar 2020

Feiret 70-årsdag til min far, 30 gjester, nydelig dekket bord, svært god mat, morsom og god barnemeny, dyktig og hyggelig serveringspersonalet.
Rommene var litt små men rent og innbydende, godt og varmt på badet, veldig god frokost.
Ikke heis, så du må kunne gå noen trapper hvis du skal overnatte, men fikk rom så nærme som mulig. Hotellet hadde stor gratis parkeringsplass rett utenfor.
Anbefaler Leangkollen på det varmeste.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, 116hannek
Merete E, Daglig leder på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2020

Så hyggelig at dere koste dere og var så fornøyde - tusen takk for tilbakemelding.

Gratulerer igjen til jubilanten !

Mvh
Merete Emanuelsen
Direktør

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Hotellet var helt greit når det gjaldt interiør og service. Men rommet var det minste jeg noen gang har opplevd. Er dobbeltrom som var så lite at to personer ikke kunne gå forbi hverandre i gangen eller være samtidig på badet. Når dusjen var i bruk var det ikke fysisk mulig å bruke vask, toalett etc. Om rommet hadde vært 50 % større ville det nærmer seg normal enkeltromsstørrelse.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Karl-Ludvig M
EmmaQuality, Markedskoordinator på Quality Hotel Leangkollen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei Kniksenprisen,

Takk for din tilbakemelding, så fint at du er fornøyd med servicen vår!
Ja, vi har små enkeltrom på hotellet. Bygget eies av sjømannsforbundet og ble tidligere brukt som et hvilehjem for sjømenn. Derfor har rommene litt "lugar" preg :)

Emma
Markedskoordinator