eDreams
ScandicHotels.comUSD 128
Anmeldt 19. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lisa Marielle S, Manager på Scandic Asker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 5. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisa Marielle S, Manager på Scandic Asker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Kom til hotell forholdsvis sent på kvelden. Da viste deg seg at bookingsystemet ikke hadde reservert noe rom. Etter en del frem og tilbake fikk jeg endelig et rom. Hotellet fremstår som nedslitt, frokostpersonalet lei og sur. Hilste knapt nok. Å maten størknet. Heller ikke ferdig oppdelt ost foruten 4 tørka osteskiver på et fat, og kun 1 ostehøvel til en tørr Jarlsberg og brunost i skjønn forening..uhygienisk. På rommet var det mye støv og toalettet var heller ikke skikkelig rengjort. Prøvde meg også på å ta trappene opp. Men der var det låst på toppen av trapperommet. Blir aldri å velge dette hotellet igjen.

Takk, INmsmid
Lisa Marielle S, Manager på Scandic Asker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Linn og takk for tilbakemeldingen etter opphold ditt.
Det var synd at opplevelsen ikke sto til forventningene. Du skriver ikke noe om årsakssammenhengen angående den manglende bookingen din så det er vanskelig å kommentere uten å ha mere informasjon. Frokosten vår er vi stolte av og vi får mange hyggelige tilbakemeldinger fra våre gjester, men her har det tydeligvis glippet litt. Jeg vet ikke helt hvor du fant den lukkede døren i trappegangen da vi ikke har noen låste slike dører i gjesteområdene. Den eneste låste døren er på toppen og det er inn til ventilasjonsrommet hvor det ikke er noen gjesterom så det var bra at denne var låst :) Som sagt er det synd at du ikke er fornøyd men vi kjenner oss nok heller ikke helt igjen i beskrivelsen din. Kommer du tilbake ved en annen anledning er det bare å si ifra til våre hjelpsomme resepsjonister dersom du har en utfordring, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Hjertelig velkommen tilbake!

Varm hilsen,
Lisa Marielle Singsaas Sanner
Scandic Asker

Anmeldt 9. oktober 2018

Koselig hotell som er flinke til å tilrettelegge for de med spesielle behov.Veldig bra at jeg kunne ta med meg min hund. Bra service og nydelig buffet. Kan trygt anbefale hotellet for de som har hund.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, hpeha
Lisa Marielle S, Manager på Scandic Asker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei hpeha.

Tusen takk for besøket og at du har tatt deg tid til å skrive en review her på Tripadvisor. Vi synes det er veldig hyggelig å lese at du hadde et fint opphold her hos oss og setter utrolig stor pris på de fantastiske tilbakemeldingene dine. Ønsker deg og hunden din hjertelig velkommen tilbake :) Håper vi sees snart igjen!

Varm hilsen,
Lisa Marielle Singsaas Sanner
Scandic Asker

Anmeldt 2. oktober 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lisa Marielle S, Manager på Scandic Asker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018