“Hyggelig sted”

Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, og pizzaen er veldig god. det er ofte fullt der etter arbeidstid, då lurt å bestille bord på forhånd

Takk, Smiletroll

Anmeldt 30. oktober 2018

har vært på denne restauranten flere ganger, med kjæreste, familie og kompiser. Maten, den er ALLTID like bra. Pizzaen er helt fantastisk og du får virkelig en følelse av Italia. Tusen takk for utrolig god servering, jeg kommer tilbake om og om igje.

1  Takk, Danielmortensen1998
Anmeldt 26. oktober 2018

Service, mat, pris, utvalg. Man får absolutt ikke italienske vinner eller matfølelse der. Vi var skuffet med maten og servicen, bordet ved siden av oss den kvelden var også så irritert og indignert at det ødela kvelden deres som var en bursdagsfeiring, synd for de da de hadde lagt igjen mye penger på alffor dårlig mat. Flau opplevelse.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 333Atina
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har kun spist pizza på mine besøk på Glorioso. Jeg er svært glad i pizza, og jeg synes den italienske pizza de serverer på Glorioso er god. Familievennlig sted.

Et tips er å kjøpe ferdig italienske pizzabunner fra Glorioso og lage din egen pizza hjemme. Anbefales virkelig! Vi har gjort det flere ganger, og kommer garantert innom å kjøper flere pizzabunner. Veldig gode, og raskt å lage sin egen variant.

1  Takk, annelisel661
Anmeldt 2. september 2018

Har besøkt dette stedet mange ganger. God pizza og virkelig mange smakfulle retter.Også relativt greie priser. Ikke noe gourmet-restaurant, men likevel svært god mat.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, arveb387

Reisende som så på Glorioso, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Glorioso? Del dine erfaringer!