“Stod ikke til forventningene”
Anmeldelse av Glorioso

Glorioso
Vurdert som nr. 21 av 37 Restauranter i Asker
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Anbefaler ikke dette stedet, hadde forventet bedre mat her. Betjeningen var hyggellig og imøtekommende .

Dato for besøk: september 2021
Takk, 257vidark

Anmeldt 24. august 2021

Dårlig informasjon,arogant sjef, følger ikke med på prosjekter som for eksempel eldre på middag kommer ikke til å gå dit mer for alt var vår skyld forde sjefen mente at vi ikke hadde lest godt nok noe vi hadde gjort for det stod ingenting om at det var en utvalgt rett noe vi burde blitt innformert om når vi kom siden jeg hadde presisert når jeg bestilte at det var under dette prosjektet så mente han at det var vår plikt å si ifra når vi kom og at de ikke hadde noe innformasjonsplikt. Trodde alle sånne bestillinger ble registrert på data i dag så en veldig dårlig opplevelse selv om vi fikk maten til slutt

1  Takk, F432VMgabrielet
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Personalet virket stresset og var lite imøtekommende. Vi bestilte mat, men før vi rakk å si hva vi ville drikke var servitøren vekk. Selv ikke når hun kom med maten fikk vi spørsmål om drikke.
Maten så grei ut, men smakte under forventning. Lite definerte smaker, men vi ble mette.
Atmosfæren var så dårlig at vi gikk uten å spise dessert.

1  Takk, mariemyba
Anmeldt 28. juli 2021

Tomt for "alt" vi ville bestille kl 17.00 på en mandags kveld, og når vi fikk maten var porsjonene de minste jeg noen gang har fått servert. Fikk verken unnskyldning eller godtgjøring av noe slag for å bytte bestilling. . Likegyldige servitører. Ville heller valgt et annet sted.

1  Takk, Anne Marie O
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Vi burde snudd da vi fikk beskjed om at vi ikke kunne få et bord i skyggen, enda restauranten var tom. Du får ikke med glass til brusen uten å be om det. Menyen er alt for lang og pizzaen for tykk. Ikke imponert.

Takk, karenmatvrak

Reisende som så på Glorioso, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Glorioso? Del dine erfaringer!