“Skjerpings!”

pizzastua
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Asker
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Pizza-stua har vært vår pizzarestaurant i Asker, siden vi flyttet hit for tretti-fem år siden. Stort sett har vi brukt takeaway, stort sett alltid fornøyd.
I den siste tiden har vi lagt merke til at det stadig blir mindre fyll på pizzaene. I går toppet det seg! En av våre favoritter, Master, viste seg å ha kun fire små biffbiter, fire ananasbiter og fire pepperonibiter. Det var fler av de åtte pizzabitene som kun hadde et par paprikabiter . Dette holder ikke! Dette er stusselig!

8  Takk, 451sisselb

Anmeldt 27. august 2018

Har faktisk aldri opplevd noe negativt med Pizzastua. Men så har de nå holdt på i snart 30 år på samme sted. Og det klarer man ikke om man ikke klarer "å levere varene" - år etter år. Hit kan du trygt ta med deg både venner, forretningsforbindelser eller andre på Askers desidert beste pizza.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tk_oines
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Veldig god italiensk pizza og service inmstillt personale. Koselig sittested inne og ute. Kan anbefales....

Dato for besøk: mai 2018
Takk, OddvarMoe
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Stedet er absolutt ikke barnevennlig slik det står oppført i Google maps-appen. Masse ledige bord kl 18 da jeg kom for å spise med datter på 10 år. Ba om bord for to. «Tror ikke vi er så interessert i det,jeg», svarte servitøren og nikka mot utgangsdøra. Roll over, Soup-nazi:)

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, Tiedeman75
Bodil_Hasselknippe, Daglig leder på pizzastua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2018

Hei,
Så hyggelig at du og din datter ville komme til oss å spise pizza fredag ved 18.00 tiden.
Dessverre var hele restauranten fullbooket akkurat den kvelden fra kl 18.30 og det var det vår servitør opplyste dere om.
" Hele restauranten er reservert, og vi har dessverre ikke plass til fler akkurat nå", var det servitøren fortalte dere.
At dere kan ha misstolket svaret, er meget beklagelig. Vi ønsker selvfølgelig å ta imot og gi plass til alle som ønsker det, men når det er bortreservert og fullbooket er det ikke stort annet vi kan si enn å ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning.

Heldigvis for oss er det ofte travle dager med mye besøk, så ring oss gjerne og reserver bord på forhånd neste gang.

Med vennlig hilsen
Bodil
Daglig leder
Pizzastua

Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Spurte flere ganger før jeg bestilte om de hadde en god glutenfri pizzabunn. At den ikke var kjøpt frossen i matbutikken. Ble forsikret om at bunnen var god men jeg måtte betale dobbel pris (for en liten pizza) fordi jeg har desverre allergi. Pleier å måtte betale kanskje 20-30 kr ekstra for glutenfri bunn. Her måtte jeg betale dobbelt så mye. Når jeg fikk pizzaen smuldret den opp i munnen og falt nesten sammen. Koster mindre på peppes og den er sykt mye bedre i tillegg. Var veldig skuffet. De andre jeg var med spiste vanlig stor pizza og betalte halvparten av prisen, mens jeg klarte ikke spise den og fikk den høyeste regningen.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 141karenv
Bodil_Hasselknippe, Eier på pizzastua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Hei,
Takk for tilbakemelding fra ditt besøk hos oss.
Lei oss for at din glutenfrie pizza ikke falt i smak.
Vi har mange faste gjester som skryter av våre glutenfrie pizzavarianter, både de amerikanske og de italienske.
Die glutenfrie amerikanske pizzabunnene på 30 cm i diameter er så dyre i innkjøp at vi ser oss nødt til å ta samme pris som for en stor pizza. ( det er ikke dobbel pris,men ca kr 50 mer)
Et annet alternativ er å velge en italiensk variant , de koster bare 30 kr .ekstra . Et godt alternativ om man er alene,.
Håper du gir oss en ny sjanse.
Velkommen,
Hilsen
Bodil

Reisende som så på pizzastua, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i pizzastua? Del dine erfaringer!