“Middag ”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk mat , burgeren her er den beste jeg noen gang har spist Koselig lokaler og koselig kelner .

Dato for besøk: januar 2019
Takk, heidi642019
Lene E, General Manager på Restaurant Ask, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei og tusen takk for flott tilbakemelding om mat og service. Vår burger er spesial designet for restaurant ASK, så veldig hyggelig at den falt i smak.
Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Bodd på hotellet noen uker og benyttet frokost, og noen dager middag.

Stor og delikat frokost buffet og vennlig personale.

Testet burger og lam på middagsmenyen. Veldig god opplevelse. Skikkelig grilloverflate og nydelige smaker. Litt kjedelig barne alternativer. Ellers topp!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 2simena
Lene E, General Manager på Restaurant Ask, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Tusen takk for hyggelige ord om vår deilige frokost og middag i restaurant ASK. Vi er en a`la carte restaurant for både boende og ikke boende gjester. En grill restaurant med stor fokus på de gode grill opplevelsene. Siden vårt største marked er kurs og konferanse, så er nok ikke barnemenyene av de største, men det er fult mulig å be om en hovedrett tilpasset barn. Vi ønsker store som små hjertelig velkommen og tilpasser så godt det lar seg gjøres:)

Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Gledet oss til den vanligvis gode og varierte buffeten på Vettre.
Ble kjempeskuffet over at det kun var tacobuffet og chili con carne som valgmuligheter. Veldig ordinært smaksmessig og dømt til å lage lange køer.
Dessertene nokså skuffende, med kaker som var småfrosne inni. Sjokoladekaken reddet heldigvis mye.

Dato for besøk: april 2018
Takk, BArild S

Hei og takk for tilbakemelding. Ser ut som at dere var her under en ungdomsseminar, da de spesielt hadde bedt om buffet tilpasset ungdom. Skal allikevel sies at dessertene ikke skal være frosne. Flott at du gir oss en tilbakemelding, kun ris som ros som gjør oss bedre. Her har vi nok sagt at andre utenfra som ikke tilhører gruppen kan kjøpe seg inn på buffeten, det er kanskje en tankevekker at man ikke gjør ved en senere anledning, i alle fall ikke uten at dette er godt forklart. Håper å se deg tilbake ved en senere anledning, hvor vi serverer vår vanlige Vettre buffet:)

Anmeldt 22. januar 2018

Vi spiste en fantastisk frokost her en helg i januar ! Et utrolig godt utvalg lekkert dandert i buffeten, og med en utrolig hyggelig og serviceinnstilt betjening!
Buffeten inneholdt alt hva man kan ønsker seg av både mat og drikke, og her var det gode råvarer! Hyggelig stemning og hjemmekoselig atmosfære! Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, magmama

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om vår frokost og restaurant ASK. Vi jobber kontinuerlig med å hå topp mat og servive til alle anledninger. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Medlemsforeningen hadde heldags bransjemøter i helt greie lokaliteter.
Møterom med det man trenger av fasiliteter for å fungere, men ikke mer.
Lunsj ble inntatt i en svært overfylt spisesal, god stemning, grei mat, godt utvalg.
Som møtested er det greit, men man kan sikkert klare å fordele alle som var tilstede denne dagen på en større flate, eller over en utvidet lunsjtid.
Kl er aldri hyggelig

Dato for besøk: februar 2017
Takk, safetyguide1

Hei og takk for god tilbakemelding. Det er helt klart viktig å styre trafikken så godt som mulig på dager hvor det er riktig mange konferanse gjester på huset. Vi tilstreber dette etter beste evne, men er også avhengig av at kursbestillere kan tilpasse sitt program til de foreslåtte spisetider, men helt enig, kø er ikke gøy:)

Reisende som så på Restaurant Ask, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i Restaurant Ask? Del dine erfaringer!