“Bestilte Fiskesuppe😝Lunken,”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte FiskesuppeLunken, tykk hvit saus med noen smakløse fiskebiter
Dette har ingenting med suppe å gjøre!
Bestill noe annet!!

Takk, 975vidarg

Anmeldt 29. juli 2020

Det er den mest smakløse fiskesuppen jeg noensinne har spist. Tykk i konsistens, helt smakløs og nesten ikke fisk. Dette kan IKKE anbefales. HG

Takk, I6882CIheidig
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for at personalet løp som piskede skinn, tok det litt tid med serveringen. Helt greit, for hyggelig stemning, god mat og vennlige servitører veide opp! Anbefales!

Takk, ToveN226
894oddarnen, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste nydelige bolinos til forrett, kunne spist en hel middag med dette.
Til hovedrett valgte jeg boknafisk med gulrotstuing, poteter, bacon og smeltet smør. Nydelig stort stykke fisk, og gulrotstuingen var perfekt. Her kan du trygt velge fisk fra menyen, da den har kort vei fra havet og inn på restauranten. På fine dager kan man sitte ute og nyte utsikten over havna og båtene, det regnet imidlertid da vi var der. De har også heis for de som bruker rullestol eller rullator.

Takk, 815ireneh
894oddarnen, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Har spist på Corner flere ganger. Og alltid vært fornøyd. Store porsjoner, og god mat. Disse gangene har vi spist "gatekjøkken-mat".
I går skulle vi prøve noe annet, og gikk for grillet tørrfisk. I menyen står det at det skal være bacon med. Det fikk vi forsåvidt, såvidt. De 5 baconbitene vi fikk, var mikroskopisk. Sennepssausen smakte omtrent ingenting, og grønnsakene var kokt så lenge at de manglet smak. Tørrfisken var også helt smakløs og bløt. Vi var 2 som spiste samme rett, med samme opplevelse.

Kommer tilbake! Men da skal jeg spise det jeg vet de kan lage, fastfood.

Takk, 111ninae
894oddarnen, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Reisende som så på Corner Spiseri, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Corner Spiseri? Del dine erfaringer!