“Dårlig lunsj meny i kafedisken”
Anmeldelse av Corner Spiseri

Corner Spiseri
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Tragisk dårlig utvalg i en mørk kafedisk. Lite fristende lunsjretter i disken. Et horn eller en baguette ville ha hjulpet.

Takk, 640geirk
Odd-Arne N, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei takk for din anmeldelse. Beklager at du ikke fant noen fristende lunsjretter i vår lille disk.Vi er ikke en en kafedisk plass. Vi lager maten etter bestilling i fra vår meny som har ca. 70 retter.

Anmeldt 29. juli 2021

Restauranten serverte god fersk fisk. Servicen var veldig bra og maten kom raskt. Interiøret var enkelt og greit. Vi har anbefalt restauranten til flere av våre venner som har besøkt Corner spiseri.

2  Takk, 994kjetilf
Marita Melsbø N, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei, takk for din hyggelige opplevelsen og anbefaling av oss

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. God atmosfære og koselig sted. Vi spiste finnebiff og denne smakte fortreffelig. Kaffe og twist etter maten

1  Takk, lineno73

Hei, takk for din hyggelige opplevelse her hos oss

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Spiste grillet tørrfisk og dampet boknafisk, og begge deler smakte godt, og maten kom raskt på bordet.Vi adde også en porsjon torsketunger til forrett .Hyggelig betjening

Takk, alfmagne

Hei, takk for din hyggelige opplevelse her hos oss

Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Om du søker lokale spesialiteter eller internasjonale smaker er det Corner som behager. Hyggelig lokale og kompetente ansatte. Har spist her flere ganger og kommer tilbake !

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, KetilHveding

Reisende som så på Corner Spiseri, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Corner Spiseri? Del dine erfaringer!