“Rask og hyggelig servering”
Anmeldelse av Corner Spiseri

Corner Spiseri
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Var innom Corner på vei til Nordkapp. Spiste en meget ålreit stekt torskefilet og kona spiste Finnbiff som også var meget god. Rask og hyggelig servering. Kan anbefale Corner!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 588tomass
Odd-Arne N, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Hei, takk for din hyggelige opplevelsen og anbefaling av oss

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Corner snitzel: myk, triste grønnsaker. Ok chips da d ikke går ødelegge d
Smakløs bokna fisk, ferdig poter! Ikke bra.
Smakløs fiskesuppe. Smakt nesten ferdigprodukt.
Har vært yrkesaktiv kokk. Så vet hvordan det kan være

Takk, Passenger04540756239
Marita Melsbø N, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Takk for din tilbakemelding

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Tragisk dårlig utvalg i en mørk kafedisk. Lite fristende lunsjretter i disken. Et horn eller en baguette ville ha hjulpet.

Takk, 640geirk
Odd-Arne N, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei takk for din anmeldelse. Beklager at du ikke fant noen fristende lunsjretter i vår lille disk.Vi er ikke en en kafedisk plass. Vi lager maten etter bestilling i fra vår meny som har ca. 70 retter.

Anmeldt 29. juli 2021

Restauranten serverte god fersk fisk. Servicen var veldig bra og maten kom raskt. Interiøret var enkelt og greit. Vi har anbefalt restauranten til flere av våre venner som har besøkt Corner spiseri.

2  Takk, 994kjetilf
Marita Melsbø N, Daglig leder på Corner Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei, takk for din hyggelige opplevelsen og anbefaling av oss

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. God atmosfære og koselig sted. Vi spiste finnebiff og denne smakte fortreffelig. Kaffe og twist etter maten

1  Takk, lineno73

Hei, takk for din hyggelige opplevelse her hos oss

Reisende som så på Corner Spiseri, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Corner Spiseri? Del dine erfaringer!